Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Shin Asuka

PostPosted: Mon May 02, 2005 12:07 pm

ben er weer xp
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:10 pm

Darlaa
kittyocean

En dan te bedenken dat de meeste die Anime willen 16 jaar of ouder zijn.....

Daarom houden ze het ook bij wat ik dan niet echte anime vind, pokemon, superbig, shinso, beyblade dat soort dingen
do-re-mi zie ik wel verschijnen KKJ ook dat is ook op duitsland uitgezonden.

Ik hoop dat Doremi ook komt!

SuperBig was mijn 2e Anime; geweldig!! Luv it!! Heeft ook nog eens een roodharige hoofdrolspeelster.....weet ook niet waarom ik daar zo weg van ben.
Eigenlijk vind ik wat jij noemt wel Anime. Grote ogen, veel haar, en ze doen ook aan perfectie (soms versimpelt, maar tch perfectie) van lichamen......

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:12 pm

kittyocean
ButtonFly
Goed, es zien.

Is .hack//sign iets? Cardcaptor Sakura? Chobits? Cowboy Bebop (Heb er over gehoord, maar heb een idee wat het is, kan dus net zo goed hentai zijn xp )? Gundam (Rillingen, yuck!)? Hellsing? Inu Yasha? Mermaid Melody? Naruto? Neon Genisis Evangelion? Prince of Tennis? Sailor Moon? Shaman King? Tokyo Mew Mew? Yu-Gi-Oh?

Prince of Tennis ken ik niet. Hellsing twijfel ik over; volgens mij is er wel een Anime van ja...

De rest : Alles vind ik Anime. Bij mij is de eis: is het in Japan gemaakt? Dan is het Anime!!
Cowboy Bebop is volgens mij geen hentai (maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur!!!); een vriendin van me vond het erg leuk. Je kan het gewoon bij de Free Record Shop kopen; en als die Hentai verkopen, staat het volgens mij bij de Adult Section

Zit er iets tussen?

= mijn mening razz

.hack//sign: vind ik niks aan (= saai, .hack//dusk is leuker)
CCS: is leuk ^_^ maar dan moet je wel alles uitzenden
cowboy debop: schijnt niet zo leuk te zijn (wel over gehoord, niet gezien)
chobits: is wat echii maar wel erg leuk
GUNDAM wing, seed (destiny): zijn de enige die ik heb gezien(/ aan het kijken ben) maar zijn wel erg leuk.
hellsing: ken ik niet
Inu Yasha: lijkt me leuk, heb het nog niet gezien
mermaid melody: 1 aflv. van gezien, maar tis weer erg sailor moon achtig.. niet echt mijn smaak (meer)
Naruto: is wel leuk ^_^ vooral omdat er veel aflv. van zijn
NEG: wel van gehoord, nog nooit gezien
prince of tennis: Schijnt erg leuk te zijn.
sailor moon: Is eigenlijk bijna elke aflv. (200) hetzelfde... maar tis voor even en voor de jongere wel leuk
shaman king: nog niet gezien
TMM: is weer erg sailor moon achtig smile maar ook wel grappig.
yu-gi-oh: ^_^'''

Nou vergeet je er wel een aantal leuke..
DNangel, full metal alchemist, tsubasa chronicle, angelic layer, fruit basket, full moon wo sagashite, bleach, w-wish, air.
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:13 pm

waar...over hebben we het xp
*wants to talk too*

Shin Asuka

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:13 pm

kittyocean
Darlaa
kittyocean

Daarom houden ze het ook bij wat ik dan niet echte anime vind, pokemon, superbig, shinso, beyblade dat soort dingen

SuperBig was mijn 2e Anime; geweldig!! Luv it!! Heeft ook nog eens een roodharige hoofdrolspeelster.....weet ook niet waarom ik daar zo weg van ben.
Eigenlijk vind ik wat jij noemt wel Anime. Grote ogen, veel haar, en ze doen ook aan perfectie (soms versimpelt, maar tch perfectie) van lichamen......

Misschien is dat simpele dan niet waar ik van hou 3nodding
De detais die je in sommige anime ziet zijn geweldig zo anders dat de tekenfilmpjes van vroeger.
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:15 pm

Mermaid Melody is ook Magical Girl Shoujo ^_^ Er zitten idd veel Monsters of the Day in, maar ook andere dingen ^_^ En Mermaid Melody doet me ook veel aan SM denken, maar ik heb nu 15 afleveringen gezien (13 ervan ondertiteld) en er zit toch wel een aardig groot verschil met SM.
Tokyo Mew Mew ken ik niet, maar lijkt me leuk.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 12:17 pm

Darlaa
kittyocean
Darlaa
kittyocean

De detais die je in sommige anime ziet zijn geweldig zo anders dat de tekenfilmpjes van vroeger.

Wat is voor jou vroeger?

Want ik kom uit de tijd van My Little Pony etc. Ik ken zelfs nog oudere dingen dan dat! Zoals Batfink! Nou, als je dat kent is het niet moeilijk om beter te zijn ^_^. Dan is alles wat tegenwoordig gemaakt wordt Anime XD
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:21 pm

kittyocean
Darlaa
kittyocean
Darlaa
kittyocean

Wat is voor jou vroeger?

Want ik kom uit de tijd van My Little Pony etc. Ik ken zelfs nog oudere dingen dan dat! Zoals Batfink! Nou, als je dat kent is het niet moeilijk om beter te zijn ^_^. Dan is alles wat tegenwoordig gemaakt wordt Anime XD

Ik heb little pony nooit gezien ik keek altijd kindernet voor het naar school gaan dat was het wel zo'n beetje dat was dan inderdaat AJK, boesboes sinbad de zeeman. met dragonball ging er een wereld voor me open (al vind ik die tekenstijl niet zo heel, meer)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 12:24 pm

MLP kwam een tijdje op Kindernet ^_^

Boes is als het goed is geen Anime.

Sinbad de zeeman en Wickie de Viking is volgens mij pre-jaren 80, of begin jaren 80. We zijn nu 20 jaar verder. Geen wonder dat alles verbeterd =D
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:28 pm

Darlaa
kittyocean
Darlaa
kittyocean
Darlaa
kittyocean

Wat is voor jou vroeger?

Ik heb little pony nooit gezien ik keek altijd kindernet voor het naar school gaan dat was het wel zo'n beetje dat was dan inderdaat AJK, boesboes sinbad de zeeman. met dragonball ging er een wereld voor me open (al vind ik die tekenstijl niet zo heel, meer)

jep bij mij ook! Daarna kwam sailor moon en ccs. en daarvooor was ook al samurai pizza cats ( schijnt ook anime te zijn, al weet ik het niet zeker.)

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 12:29 pm

SAMURAI PIZZA CATS!! WOOOOOOHOOOO!

SPC is in Japan gemaakt; of je het Anime beschouwt ligt aan jezelf. Ik vind het Anime en GEWELDIG!

Oh ja, en ik gaat. Ik kom ook 2 dagen niet online XD Verwacht ik anyway.
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:30 pm

Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken?

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:31 pm

ButtonFly
Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken?

wat wi lje zien?
PostPosted: Mon May 02, 2005 12:37 pm

kiek
ButtonFly

wat wi lje zien?
Anime

ButtonFly

ButtonFly

PostPosted: Mon May 02, 2005 12:38 pm

kittyocean
SAMURAI PIZZA CATS!! WOOOOOOHOOOO!

SPC is in Japan gemaakt; of je het Anime beschouwt ligt aan jezelf. Ik vind het Anime en GEWELDIG!

Oh ja, en ik gaat. Ik kom ook 2 dagen niet online XD Verwacht ik anyway.
Dat vond ik echt geweldig, ik mistte geen enkele aflevering, ook al kan ik ze me nu niet herinneren xp
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games