Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 6:39 am

Volgens mijn lijst ben je member XD Anders kan je hier ook niet posten. Zeker weten dat je naam exact hetzelfde is getyped ?
PostPosted: Mon Jan 29, 2007 8:22 am

Hee hij is inderdaad geen lid. de adpe komt ook niet in zijn lijst met guild voor. ^_^' ik zou zeggen meld je opnieuw aan.

Eigenaardig dat je dan wel kan posten.. miss dat er is iets geglitched is.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 8:35 am

Dat moet dan wel ja O.o
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 9:01 am

jullie lullen over maartens suggestie heen
als je het doet omdat je 2 leden hebt die hier nederlands willen leren (en nog niet posten) dan kun je het ook veranderen want die zitten er al
als gaians een taal willen leren gaan ze denk ik eerder naar guilds die zich daadwerkelijk daarop richten..
de engelse tekst is dus in feite compleet overbodig..
en in plaats van in de verdediging gaan zou je beter de compromis van maarten kunnen bekijken en er een beginnende engelse zin neerzetten in de trant van we are a dutch guild (no not german) om de pm's voor kim te voorkomen

Braezer

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:34 pm

Maarten...Maarten... wie is Maarten? No offense, maar er staan geen echte namen bij de nicknames. Trouwens, misschien niet gemerkt, maar we zijn bezig met een nieuwe entree image en misschien niet gemerkt, maar het blijkt dat alleen ik die pagina kan wijzigen en misschien niet gemerkt, maar ik heb niet zo heel veel tijd meer. sweatdrop

Ik vat deze opmerking nogal vijandig gericht op XD Misschien niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over. En volgens mij staan er maar 2 regels Engels... de entree dat we Nederlands zijn en dat het vereist is Nederlands te praten en de regel dat als we regels breken, ze ons dat best kunnen melden.

Maar goed, ik kan er naast zitten en zal zo de Guild Home bekijken.

Ja, de Guild Home is in need of an update.
Ja, we zijn er echt wel mee bezig.
Nee, we negeren opmerkingen van anderen niet.
En JA, ik blijk het meeste in deze Guild nog steeds alleen te moeten doen, want concrete suggesties of advies krijg ik niet, alleen maar: 'Dat moet anders'.

Edit: Eerste regel in Engels: Are you Dutch? Looking for a place to stay? Come join us! The only requirement is speaking Dutch!
Edit 2: Tweede regel in het Engels: PM the owner or the mods for violations; we do not intend to violate Gaia Rules, so if you find a violation, please give us the chance to solve it ourselves!

Dat lijkt me echt de basis, of heb ik het nu mis?
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:36 pm

meer dingen zoals batle systeem soort nl games roll dice ofzo

Dark Demon Dutch

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:40 pm

Dark Demon Dutch
meer dingen zoals batle systeem soort nl games roll dice ofzo

Leuk idee! We hebben al een paar pogingen gepoogd om zoiets op te zetten, maar elke keer loopt het vast. Enig idee hoe we het dit keer kunnen laten slagen?
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:44 pm

kijk ik weet wel leuk spel maarja als het niet echt snel gaat dan word het ook saai natuurlijk we moeten soort game events make

Dark Demon Dutch

Braezer

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:49 pm

even reageren
uhm...nou je reactie is niet erg fijn moet ik zeggen...ik wijs je slechts op iets...daar is deze topic voor...en maarten dat is digipyro..
iig je sarcasme is nergens voor nodig tenzij je vind dat ik hier niet mag posten..
maar in digipyro zijn post staat duidelijk dat er een heel verhaal op de home staat dat er hetzelfde in het nederlands staat...dat is al overbodig..
het is toch voor nederlanders

en ik noemde digipyro maarten omdat dat zijn echte naam is...sorry ik zal voortaan wat zakelijker zijn
en als dit is hoe er op mij gereageerd word als ik van plan ben wat meer te komen posten dan houd het gauw op kitty..
neutral neutral
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:50 pm

Heb je iets concreters dan dat? Een voorbeeld bijvoorbeeld? We zijn niet het meest snelle forum hier XD

kittyocean
Captain

Dark Demon Dutch

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:55 pm

koningsgetal heet het spel
je hebt een getal en je gaat rollen tot iemand het getal weer gooit
iedereen zet wat in en je kan natuurlijk prijzen winnen
ik heb het eerder gedaan in een chatbox en als je het snel doet is het vet kweet nie hoe dat op forum is
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:55 pm

Kumadude
even reageren
uhm...nou je reactie is niet erg fijn moet ik zeggen...ik wijs je slechts op iets...daar is deze topic voor...en maarten dat is digipyro..
iig je sarcasme is nergens voor nodig tenzij je vind dat ik hier niet mag posten..
maar in digipyro zijn post staat duidelijk dat er een heel verhaal op de home staat dat er hetzelfde in het nederlands staat...dat is al overbodig..

en ik noemde digipyro maarten omdat dat zijn echte naam is...sorry ik zal voortaan wat zakelijker zijn
en als dit is hoe er op mij gereageerd word als ik van plan ben wat meer te komen posten dan houd het gauw op kitty..
neutral neutral

Zoals ik al in mijn post aangaf, voelde ik me behoorlijk aangevallen in de post. Logisch dat jij je dan weer aangevallen voelt door mijn post.

Ik snap helaas nog steeds niet wat er bedoelt wordt met dat het hele stuk er in twee talen staat; enkel deze twee zinnetjes staan in zowel het Engels en het Nederlands. Ik ken leden die kennen geen woord Engels. Ik vind dat zij er recht op hebben dat ook zij weten wat er in die twee regels staat.

Ik zou echt heel graag een voorstel voor de home tekst zien. Blijkbaar heb ik een compleet andere visie dan de leden van mijn Guild, maar ik krijg, blijkbaar door mijn eigen onbewustheid, geen zicht op wat de visie van mijn leden is.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:57 pm

Dark Demon Dutch
koningsgetal heet het spel
je hebt een getal en je gaat rollen tot iemand het getal weer gooit
iedereen zet wat in en je kan natuurlijk prijzen winnen
ik heb het eerder gedaan in een chatbox en als je het snel doet is het vet kweet nie hoe dat op forum is

Ik denk dat als we weer een event houden, dit een mooi spel zou kunnen zijn om uit te proberen. Hebben we gelijk weer een reden om de Guild Prijzenkast te plunderen XD
Als we een event houden kan het hier namelijk nogal bedrijvig zijn XD
PostPosted: Sat Feb 03, 2007 1:59 pm

kittyocean
Kumadude
even reageren

neutral neutral

Zoals ik al in mijn post aangaf, voelde ik me behoorlijk aangevallen in de post. Logisch dat jij je dan weer aangevallen voelt door mijn post.

Ik snap helaas nog steeds niet wat er bedoelt wordt met dat het hele stuk er in twee talen staat; enkel deze twee zinnetjes staan in zowel het Engels en het Nederlands. Ik ken leden die kennen geen woord Engels. Ik vind dat zij er recht op hebben dat ook zij weten wat er in die twee regels staat.

Ik zou echt heel graag een voorstel voor de home tekst zien. Blijkbaar heb ik een compleet andere visie dan de leden van mijn Guild, maar ik krijg, blijkbaar door mijn eigen onbewustheid, geen zicht op wat de visie van mijn leden is.
nja eigenlijk zag ik meer dat er niet echt op digipyro gereageerd werd en daar maakte ik een opmerking over..
er werd alleen verdedigd
ik heb zojuist gekeken en je home ziet er opzich niet slecht uit...alleen zou je het wat fraaier aan kunnen kleden...

Braezer

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games