|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:09 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Mamma!! crying *Springa iväg* Harrharrharr. domokun Me so ebul. cry *Darr..* Wtf. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:09 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *svälj**backar in i en väg*oj då.. eek gonk *Bita tag i Mp3 spelaren* whee eek *försöka ta tbx den* *Tugga sönder* neje duma petsy gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:10 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Mamma!! crying *Springa iväg* Harrharrharr. domokun Me so ebul. cry *Darr..* Wtf. xd RAWR scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:11 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Ffs. Sicken schnygg avatar. surprised Eller hur. P: Ja verkligen. Jag blir imponerad av att du är så modemedveten. Att jag är vadå? o.O Modemedveten. M O D E M E D V E T E N. Klart du vet vad det är. Jag vet halvt vad det är. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:12 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Ffs. Sicken schnygg avatar. surprised Eller hur. P: Ja verkligen. Jag blir imponerad av att du är så modemedveten. Att jag är vadå? o.O Modemedveten. M O D E M E D V E T E N. Klart du vet vad det är. Jag vet halvt vad det är. xd Får väl se det från den ljusa sidan. Du vet ju iaf lite grann, bättre än ingenting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:12 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *svälj**backar in i en väg*oj då.. eek gonk *Bita tag i Mp3 spelaren* whee eek *försöka ta tbx den* *Tugga sönder* neje duma petsy gonk whee *klapp petsy på huvet sweatdrop *vet du hur man lagar den? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:13 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *svälj**backar in i en väg*oj då.. eek gonk *Bita tag i Mp3 spelaren* whee eek *försöka ta tbx den* *Tugga sönder* neje duma petsy gonk whee *klapp petsy på huvet sweatdrop *vet du hur man lagar den? confused *Skaka på huvet* confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:13 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Mamma!! crying *Springa iväg* Harrharrharr. domokun Me so ebul. cry *Darr..* Wtf. xd RAWR scream RAWR! Fan också. gonk Kan inte skrika. *springer och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:15 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Mamma!! crying *Springa iväg* Harrharrharr. domokun Me so ebul. cry *Darr..* Wtf. xd RAWR scream RAWR! Fan också. gonk Kan inte skrika. *springer och gömmer sig* *Leta* stare ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *Skaka på huvet* confused synd.. gonk *gömmer sig så hon inte ska ha sönder något annat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Ffs. Sicken schnygg avatar. surprised Eller hur. P: Ja verkligen. Jag blir imponerad av att du är så modemedveten. Att jag är vadå? o.O Modemedveten. M O D E M E D V E T E N. Klart du vet vad det är. Jag vet halvt vad det är. xd Får väl se det från den ljusa sidan. Du vet ju iaf lite grann, bättre än ingenting. Err... okej... :S aavisst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:18 pm
jiminijon Petsy *Skaka på huvet* confused synd.. gonk *gömmer sig så hon inte ska ha sönder något annat* *Tugga på toffeln jag tog förut* ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:26 pm
Petsy jiminijon Petsy *Skaka på huvet* confused synd.. gonk *gömmer sig så hon inte ska ha sönder något annat* *Tugga på toffeln jag tog förut* ... *springer fram till* kan jag få tbx min toffel? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:36 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Ffs. Sicken schnygg avatar. surprised Eller hur. P: Ja verkligen. Jag blir imponerad av att du är så modemedveten. Att jag är vadå? o.O Modemedveten. M O D E M E D V E T E N. Klart du vet vad det är. Jag vet halvt vad det är. xd Får väl se det från den ljusa sidan. Du vet ju iaf lite grann, bättre än ingenting. Err... okej... :S aavisst. Ah, precis. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:55 pm
Jag har just tittat på en gammal film. Grottbjörnens folk från -86. Den var ruskigt dålig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|