|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 5:24 am
heijaa, ensimmäinen päivä lukiossa ohi. Tai siis huomenna alkaa opiskelu.
Lukiokamppeet painaa ihan liikaa. Ja äsken huomasin unohtaneeni tilata oponkirjan, voi perse.
Pitäisi taas ryhdistäytyä, keskittyä opiskeluun, mennä ajoissa nukkumaan... mutta on karsean mälsää, kun kaksi kaveriani karkasi amiskaan. Nyyhkis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 10:40 pm
Oikein mukavaa. Perinteinen "ei unta ennen koulujen alkuja" yö tuli taas koettua ja nyt HIEMAN väsyttää. Eli siis n. tunnin päästä lähden vallentamaan koululle päin.
On hyvä olla toisella vuodella. Ykköset menee yheksään, me muut kymmeneksi. cool
Tosin nyt tuntuu siltä että voisin olla tulossa jopa kipeäksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 1:36 am
Mie oon ainakin ihan pipi. Vikan viikon töissä ja pipi. Mutta työt pitää tehdä loppuun (tai se yksi käännös, jota teen tosi laiskasti).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 11:50 am
Aivan kamala viikko oli kyll!!Kämppä oli kamala,koulu oli hyvin sokkeloinen ja pelottava,eikä koko viikkoon päässyt netissä käymään...Olen pahasti netti riippuvainen kuten myös koneeni... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 3:23 am
Kieltämättä, oli se kyll kamala viikko sweatdrop Viel kun meitä luokkalaisia on 31 yhteensä sweatdrop Ja inhoon kun opettajat yrittävät meitä tutustuttaa muihin luokkalaisiin, kun ei tuu kuitenkaan niitten kanssa toimeen, niin mitä järkee stare Ja tänää pitäis mennä takas asuntolaan, en jaksa gonk Mut ihanaa oli kyll tulla kotiin perjantaina kun vihdoin sain omaan koneen huoneeseeni blaugh Mitenhän mahdan jaksaa polkee pyörällä huomenna kouluun, kun kädet ovat kipeenä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 10:36 pm
Kello on kahdeksan aamulla ja kaikilla muilla on jo kaveri, ÄÄÄ~!
Sarjassame: Onko se "sosiaalisuus" jotain syötävää?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 12:17 pm
FAKTA: Kofeiini tabletit EIVÄT pidä hereillä millään tunnilla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 6:38 am
FAKTA #2: Koulussa tarvitsee konekiväärin
Mie ainakin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 7:36 am
Shinrin Minto FAKTA #2: Koulussa tarvitsee konekiväärin Mie ainakin.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 3:01 pm
Nukuin yläasteen läpi ninja En tiedä, miten selvisin sieltä Lukioon, jossa taas elin lähinnä nettiriippuvuudella.
Koulussa tarvitsee aseita. Eräällä äidinkielen tunnilla raapustelin Pimahtaneita oppilaita tappamassa opiskelijatovereitaan. Opettajani ei pitänyt humoristisesta näkemyksestäni...varmaan, koska näytin anemiselta huumeveikolta, joka olisi pystynyt mihin tahansa moraalittomaan tekoon kuin mikä tahansa Hollywood baddass rofl Koko peruskoulu oli muodollista pätemistä, ja lukio siitä toipumista. Ihan tosi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 8:06 am
Narf. Asuntola on mielenkiintoinen paikka elää. Tykkään.
Suureksi kauhukseni vaan olen ilmeisesti päässyt elämään koko asuntolan aktiivisimpaan käytävään, jonka joku nero jo uudelleennimesi "bilekäytäväksi".
Ei siinä muuten mitään, mutta jos joku oksentaa oveni eteen se joku saa myös nuolla sen pois, heh heh heh...
Huomenna alkaa varsinainen koulu. Metalligrafiikkaa, jee!
Mitäköhän käyttäisin aseina... tähän mennessä olen kirjoitellut ruokiini tappouhkauslappuja oman nimeni sijaan rolleyes Ehkä se riittää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 5:38 am
Minun pitää etsiä itselleni työharjoittelupaikka. Ja olen kai menossa entiselle ala-asteelleni. Kamalaa. Ja minä kun niin vannoin että "Tänne en sitten enää palaa!" mutta kaippa sitten käy toisin, jos tuonne saan paikan... Eipä enää paljon vaihtoehtoja jäljellä, kun entinen matematiikan opettajani ei minua voinut ottaa ja kirjastostakin sanoivat ei. On rankkaa tulla potkituksi biggrin Miksi yläasteella täytyy käydä työharjoittelussa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 7:48 am
Lisään vielä FAKTA #3: Kofeiini tabletit eivät pidä hereillä edes yliannostuksina. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 11:06 pm
Voi ei,huomenna alkaa koulu!! gonk Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 3:17 pm
Pelkkä taide on kivaa domokun
Mitä nyt tunnen oloni melko epävarmaksi, kun kaikki muutkin ovat taiteilijoita, ja osa tosiaan asialle omistautuneita. ninja
Muutenkin ihmiset täällä tuntuvat jotenkin... ehh, oppineilta. Pelottavaa. Sivistynyttä. En ole tottunut moiseen, olen pelkkä maalaisjuntti joka rakastaa videopelejä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|