Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 6:53 am
Dan ben ik ook nog op vakantie...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 8:17 am
•♥• De derde van september? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 11:58 am
Pfoe he, dit wordt best lastig? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:32 am
Darlaa •♥• De derde van september? sweatdrop •♥• mischien de week daarna? Want de 3e ben ik net weer 2 dagen thuis...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:42 am
Sja, 3 september is mijn schooljaar al begonnen, maar omdat ik dan nog maar 1 dag heb gehad zal ik niet veel werk hebben.. maar de week daarna zou ik niet weten :Sweat:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:53 am
Oranjekorfbalpizza! Sja, 3 september is mijn schooljaar al begonnen, maar omdat ik dan nog maar 1 dag heb gehad zal ik niet veel werk hebben.. maar de week daarna zou ik niet weten :Sweat: 3 september is tog een zondag? Ik ben een week later ook net weer begonnen en het lijkt me niet logisch dat ze dan al heel veel huiswerk geven...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 8:44 am
•♥• Tja school hou je sweatdrop als je het een week later doet geven de overijverige leraren alweer huiswerk op.
Is er iemand die op 3 september nog echt op vakantie is? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:41 am
Nopes, maar mijn moeder is dan jarig, een goede vriendin is dan jarig, en het is de sterfdag van mijn eerste hond (en voor MIJ een belangrijke dag).
Maar als jullie 3 sept willen mag het van mij hoor ^_^ Dan ga ik wel de volgende keer mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 8:14 am
•♥• Die week daarop dan? anders gaat het wel heel moeilijk worden en kunnen we wel net zo goed stoppen sweatdrop
(yep er is een reden voor dat deze topic al bijna jarig is) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 10:52 am
Als het blijkt dat velen op de 3e kunnen, hou het dan gewoon op de 3e smile Ik ga dan wel een andere keer mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 12:51 pm
•♥• Ik denk dat jij een van de weinige bent of tenminste de meest enthousiaste ^_^; daarbij een van de oudste regular members, ik denk dat jij wel mee moet. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 1:07 pm
Ik zou wel willen, maar mijn ouders zouden het wel niet goed vinden. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 4:01 am
Darlaa •♥• Ik denk dat jij een van de weinige bent of tenminste de meest enthousiaste ^_^; daarbij een van de oudste regular members, ik denk dat jij wel mee moet. •♥• moet nog wel XD Dan kom ik er dus nooit onderuit XD =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 6:22 am
10 september! Huiswerk kan je in de trein maken, in de bus, in de auto en op de terugreis! En als je thuis bent is er ook nog genoeg tijd voor huiswerk! Dus geen smoesjes OKP! Jij komt ook! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|