|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:08 pm
Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:11 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..Jag är zombie? Jag äter människor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:12 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..Jag är zombie? Jag äter människor? ..Oh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:14 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..Jag är zombie? Jag äter människor? ..Oh sweatdrop Mmhm. Give me human flesh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:16 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..Jag är zombie? Jag äter människor? ..Oh sweatdrop Mmhm. Give me human flesh. .. Jaja, käka på då ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:18 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:22 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat...... Duger inte maten i frysdisken?..Jag är zombie? Jag äter människor? ..Oh sweatdrop Mmhm. Give me human flesh. .. Jaja, käka på då ._.Orka. Dricker en Vial ist䬬et. Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:23 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:27 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen* *dricker en vial och blir m䮮iska* Yo. Tja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:28 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen* *dricker en vial och blir m䮮iska* Yo. TjaHur mår du? Och din sig påminner mig väldigt mycket om två tjejer i min klass. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:31 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen* *dricker en vial och blir m䮮iska* Yo. TjaHur mår du? Och din sig påminner mig väldigt mycket om två tjejer i min klass. razz Man överlever
Jaså o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:31 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen* *dricker en vial och blir m䮮iska* Yo. TjaHur mår du? Och din sig påminner mig väldigt mycket om två tjejer i min klass. razz Man överlever
Jaså o_OAlright. razz Juppz.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:33 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Meh, Bestäm dig ._. .. *Tar fram lite bandage och linda runt den halvkäkade armen* *dricker en vial och blir m䮮iska* Yo. TjaHur mår du? Och din sig påminner mig väldigt mycket om två tjejer i min klass. razz Man överlever
Jaså o_OAlright. razz Juppz. *Ser på allt blod som sprutar* .. Tror jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|