|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:43 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi För att mina andra två pållar inte är här Men kan dom inte komma då? o.o Dom är ju inte online ._.Jaha. Men klaga inte på mig då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:44 pm
weeei!!..... 12500 guld kvar tills ja kan köpa soldat rocken........ "bara" 12500 guld kvar.. crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi För att mina andra två pållar inte är här Men kan dom inte komma då? o.o Dom är ju inte online ._.Jaha. Men klaga inte på mig då. *Klaga klaga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:46 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi För att mina andra två pållar inte är här Men kan dom inte komma då? o.o Dom är ju inte online ._.Jaha. Men klaga inte på mig då. *Klaga klaga**dör* x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:47 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi För att mina andra två pållar inte är här Men kan dom inte komma då? o.o Dom är ju inte online ._.Jaha. Men klaga inte på mig då. *Klaga klaga**dör* x_x *begraver*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:49 pm
*blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:49 pm
Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *svimmar* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:53 pm
Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *slår ner o häller blåbärs saft på* hörrudu ditt gumminmonster.... 100 sit-ups.. NU!!! annar ska jag låta anashi skrika sönder allt glas härinne.. INKLUSIVE dina (och mina men...) trumhinner!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:54 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *svimmar* eek MUAHAHAHA! domokun *gnager p堡rmen* x___x;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:57 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *svimmar* eek MUAHAHAHA! domokun *gnager p堡rmen* x___x;;*börjar äta på armen* Mmm.... human flesh....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:58 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:59 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *svimmar* eek MUAHAHAHA! domokun *gnager p堡rmen* x___x;;*börjar äta på armen* Mmm.... human flesh.... *?ar ?en* forts䴴er du, s堰ussar jag dig stare *stannar upp med tänderna i armen* Huh? Err.... me no understand swedish. O_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:03 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *blir zombie och kommer upp ur graven* Buuu! *svimmar* eek MUAHAHAHA! domokun *gnager p堡rmen* x___x;;*börjar äta på armen* Mmm.... human flesh.... *?ar ?en* forts䴴er du, s堰ussar jag dig stare *stannar upp med tänderna i armen* Huh? Err.... me no understand swedish. O_< .. Stop eating me, or I'll kiss you!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:07 pm
Anashi .. Stop eating me, or I'll kiss you! Ooooh. *tar ut tänderna och backar* Jag ville inte skada dig. gonk Bara... få lite.... mat......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|