|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:45 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Silence_P Vad g?u d忛/quote]lyssnar på musik men jag ska igentligen skriva mitt tyska arbete och tränta till mit n.o prov. Vad gör du då? Skojjsigt värre. xp Jag sitter o tråkar som vanligt. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P TessiTuss Silence_P Vad g?u d忛/quote]lyssnar på musik men jag ska igentligen skriva mitt tyska arbete och tränta till mit n.o prov. Vad gör du då? Skojjsigt värre. xp Jag sitter o tråkar som vanligt. ._. okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:49 pm
Anashi Vet inte, jag har v䬠tr?at lite p堅xchange kanske.. Fullt med n00bs? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:52 pm
Kan du då förklara varför jag sprang? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:53 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Vet inte, jag har v䬠tr?at lite p堅xchange kanske.. Fullt med n00bs? neutral Mjo, Så fort jag postar där, så får jag en massa PM från n00bs som vill ha saker av mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:54 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Vet inte, jag har v䬠tr?at lite p堅xchange kanske.. Fullt med n00bs? neutral Mjo, Så fort jag postar där, så får jag en massa PM från n00bs som vill ha saker av mig..Mmhm... I've been there. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:55 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Vet inte, jag har v䬠tr?at lite p堅xchange kanske.. Fullt med n00bs? neutral Mjo, Så fort jag postar där, så får jag en massa PM från n00bs som vill ha saker av mig..Mmhm... I've been there. -_- Jobbigt ._. oh, damn it! Glömt ta medicinen två ggr idag.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:56 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Vet inte, jag har v䬠tr?at lite p堅xchange kanske.. Fullt med n00bs? neutral Mjo, Så fort jag postar där, så får jag en massa PM från n00bs som vill ha saker av mig..Mmhm... I've been there. -_- Jobbigt ._. oh, damn it! Glömt ta medicinen två ggr idag.. sweatdrop Jepp. Medicin? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:59 pm
Anashi Ja, jag har en infektion.. ._. s堪ag m峴e 䴡 medicin tre ggr om dan.. Ouch. > .o Tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|