|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 7:58 am
Darlaa Ik moet even weten: is het gepast dit te sturen naar iemand die het volgende gesprek met mij gehouden heeft? http://i41.photobucket.com/albums/e281/Darla-pics/needed hosts/1f9cca3e.jpg Tis iemand waarvan als je der profile bekijkt normaal overkomt er best wel leuk uit ziet en populair lijkt bij mensen die commenten. http://www.gaiaonline.com/profile/index.php?view=profile.ShowProfile&item=3226391 Vandaar dat dit me wel grappig leek, Als je die bloemetjes en die leuke kleurtjes ziet kun je toch niet kwaad worden, als is het dan wel een super sarcastich bericht. Maar ik hoop dan niet dat haar kleine broertje met haar account zat te klooien of zo, haar eerste posts zijn normaal. heart *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart  Congratulations You have been my very first n**b contact
Over the year I have been on Gaia this is the first time someone started talking to me with the probable intention to beg, being an *ss and started cussing at me.
Thank you, you will always be special to me. heart *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart En? moet ik em sturen? ik heb 1 voor en 1 tegen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 8:01 am
Darlaa Darlaa Ik moet even weten: is het gepast dit te sturen naar iemand die het volgende gesprek met mij gehouden heeft? http://i41.photobucket.com/albums/e281/Darla-pics/needed hosts/1f9cca3e.jpg Tis iemand waarvan als je der profile bekijkt normaal overkomt er best wel leuk uit ziet en populair lijkt bij mensen die commenten. http://www.gaiaonline.com/profile/index.php?view=profile.ShowProfile&item=3226391 Vandaar dat dit me wel grappig leek, Als je die bloemetjes en die leuke kleurtjes ziet kun je toch niet kwaad worden, als is het dan wel een super sarcastich bericht. Maar ik hoop dan niet dat haar kleine broertje met haar account zat te klooien of zo, haar eerste posts zijn normaal. heart *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart  Congratulations You have been my very first n**b contact
Over the year I have been on Gaia this is the first time someone started talking to me with the probable intention to beg, being an *ss and started cussing at me.
Thank you, you will always be special to me. heart *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart En? moet ik em sturen? ik heb 1 voor en 1 tegen. ik kan nu wel heel hard gaan schreewen niet doen maar ik heb m'n menign al ge geven en ik denk dat het ook een beslising is vna je zelf ... maar denk wel aan wat de gevolgen kunnen zjn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 8:20 am
Eh jah boze berichtjes terug of zo maar hoe boos kan ze tegen mij doen? zij noemde mij een b***h zonder reden. En als ze echt zo verchrikkelijk kwaad is dat ze door blijft sturen kan ik er altijd aan ignored toevoegen. Maar misschien dat ze er de humor van inziet, smile het is een grappig berichtje.
Oh ik heb net iemand van mijn FL verwijderd die ik eigenlijk niet echt kende.. In towns kwam in door een glitch bij de friends teleport altijd bij zijn huisje terecht als ik iemand op mijn fl aanklikte. Wss omdat zijn naam met een A begin asylum. De glitch is er nog steeds hoor daar niet van wink maar als er nu iets miss gaat met navigatie kan ik altijd nog van angel lizzy's huisje naar men eigen lopen. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 9:18 am
Ik denk dat ik het toch stuur maar er dan wel bij zet dat ik er verder niks mee bedoel, alleen voor de grap, niks negatiefs tegen haar gericht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 9:56 am
Darlaa Ik denk dat ik het toch stuur maar er dan wel bij zet dat ik er verder niks mee bedoel, alleen voor de grap, niks negatiefs tegen haar gericht ik laat de keuze aan jou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 11:09 am
Dat soort mensen negeer ik gewoon. Ik heb geloof ik 1 persoon op mijn ignore list staan. Of nog niet eens. Zodra iemand b***h gaat schelden, heb je eigenlijk al gewonnen.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 11:19 am
Ik doe het ook alleen maar omdat het de eerste keer is dat mij het overkomt, ik ben nog nooit uitgescholden. crying (behalve die ado hooligan dan maar dat was een andere situatie) Ik ben niet van plan iedereen een berichtje te sturen, dit is eenmalig.
(en miss ergens dat ik dit mens kan wakker schudden ''doe normaal'' *shake-shake*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 1:25 pm
Darlaa Ik doe het ook alleen maar omdat het de eerste keer is dat mij het overkomt, ik ben nog nooit uitgescholden. crying (behalve die ado hooligan dan maar dat was een andere situatie) Ik ben niet van plan iedereen een berichtje te sturen, dit is eenmalig. (en miss ergens dat ik dit mens kan wakker schudden ''doe normaal'' *shake-shake*) Ik heb gestuurd, ze zij dat ze al kwaad was van te voren en bood haar excuses aan. smile Ze begon wel weer verder te bedelen, maar dat kom ik tegenwoordig wel vaker tegen. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 1:44 pm
Darlaa Darlaa Ik doe het ook alleen maar omdat het de eerste keer is dat mij het overkomt, ik ben nog nooit uitgescholden. crying (behalve die ado hooligan dan maar dat was een andere situatie) Ik ben niet van plan iedereen een berichtje te sturen, dit is eenmalig. (en miss ergens dat ik dit mens kan wakker schudden ''doe normaal'' *shake-shake*) Ik heb gestuurd, ze zij dat ze al kwaad was van te voren en bood haar excuses aan. smile Ze begon wel weer verder te bedelen, maar dat kom ik tegenwoordig wel vaker tegen. XD reken er maar op dat je het inderdaat wel vaker tegen komt al zullen ze neit altijd even tolorand omgaan met de reacties
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 1:45 pm
Tja, ze hopen door vriendjes te worden gold of items te krijgen. Iemand was heel vriendelijk tegen me aan het doen, en vroeg toen opeens of ze mijn Bani clips mocht lenen. En toen ik nee zei, was ik gemeen! confused confused Hoe dom dacht ze dat ik was?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 1:52 pm
kittyocean Tja, ze hopen door vriendjes te worden gold of items te krijgen. Iemand was heel vriendelijk tegen me aan het doen, en vroeg toen opeens of ze mijn Bani clips mocht lenen. En toen ik nee zei, was ik gemeen! confused confused Hoe dom dacht ze dat ik was? je hebt ook mensen die zegen dat ze met een of andere quest bezig zijn en darom om gold of items vragen en zo proberen ze geld te krijgen twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 2:37 pm
QYDrop kittyocean Tja, ze hopen door vriendjes te worden gold of items te krijgen. Iemand was heel vriendelijk tegen me aan het doen, en vroeg toen opeens of ze mijn Bani clips mocht lenen. En toen ik nee zei, was ik gemeen! confused confused Hoe dom dacht ze dat ik was? je hebt ook mensen die zegen dat ze met een of andere quest bezig zijn en darom om gold of items vragen en zo proberen ze geld te krijgen twisted lol, maar er is wat anders dan braaf in je topic blijven of alleen in hun sig, en mensen lastig vallen in pm's de chat en towns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 2:30 am
Ik heb net in de krant gelezen dat ik in het grootste boerengat van Vlaanderen woon .... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 3:02 am
Ik heb zelf een iemand in mijn ignore lijst... Geen idee wie het is eig.... ^^' Eig heb ik daar maar heel weinig last van... Ik kom zeer weinig buiten deze guild, en waar ik kom zorg ik wel dat er weinig van dat soort mensen zijn... Wel redelijk vaak bij de slots, maar dan zit er meestal een password op xd Laatst zat ik er nog, had een kamer gemaakt voor me en iemand die ik ken, komen er nog meer personen bij... Alleen maar mods en een admin O.o'''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|