|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:18 pm
--[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ surprised I'm alive, and 23 was a good movie D=. My brain hurts now though. ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:22 pm
Strawberry Massacre --[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ surprised I'm alive, and 23 was a good movie D=. My brain hurts now though. ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]-- why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:23 pm
wingcastle Strawberry Massacre --[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ surprised I'm alive, and 23 was a good movie D=. My brain hurts now though. ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]-- why? --[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ The Movie. xD ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:23 pm
Almost everyone died! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:24 pm
oh... um.. *listens to voice male...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:25 pm
Strawberry Massacre --[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ surprised I'm alive, and 23 was a good movie D=. My brain hurts now though. ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]-- Pretty pretty avi! 3nodding Congrats on winning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:27 pm
Sugrie Pretty pretty avi! 3nodding Congrats on winning. --[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ 3nodding Thanks and double thanks. *Snugglehuggle.* ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:27 pm
Ok people! I knocked two out in one night. I have 2 more to go. (Shhh).
Anyone want one, which I have one slot open for, request one now before I lock myself back up in a cage and go back to work again. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:30 pm
Centillion Ok people! I knocked two out in one night. I have 2 more to go. (Shhh).
Anyone want one, which I have one slot open for, request one now before I lock myself back up in a cage and go back to work again. xd
--[ Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Giustizia mosse il mio alto fattore; fecemi la divina podestate, ]-- --[ Want one of what O_O? ]-- --[ la somma sapïenza e 'l primo amore. Dinanzi a me non fuor cose create se non etterne, e io etterno duro. Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate." ]--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:31 pm
Centillion Almost everyone died! stressed
Pelvic Thrust me. . [harder]. .. and . . Moan for me. .. Comment me
CENTILLION! -Tackle/hugs- <3
Thrusts: 13,195
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:34 pm
Pelvic Thrust Fairy Centillion Almost everyone died! stressed
Pelvic Thrust me. . [harder]. .. and . . Moan for me. .. Comment me
CENTILLION! -Tackle/hugs- <3
Thrusts: 13,195
THRUST! -hugs back-
Where you been?
@ Straw.Mass: My signatures. Check back a couple of pages to see some examples.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 11:37 pm
Rain on me... -curls up in a corner sulking- …and wash these tears away...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|