|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:19 pm
Filthy Yannah jag har uppdaterat snapshots traden. FYY vad manga som hade bytt namn! domokun Jag tänker då aldrig byta namn. Kanske till New Wave Ryssen isåfall. xd Jag tycker Filthy ar ett bra namn... mycket battre an nan ryss!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:20 pm
Yannah Filthy Yannah jag har uppdaterat snapshots traden. FYY vad manga som hade bytt namn! domokun Jag tänker då aldrig byta namn. Kanske till New Wave Ryssen isåfall. xd Jag tycker Filthy ar ett bra namn... mycket battre an nan ryss!!! Mjo det är sant. Jag är ju inte äns ryss. Det är bara Sakana-sama och Sephyre som kallar mig ryss. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:21 pm
Jetzudan Rebirth Yannah jag har uppdaterat snapshots traden. FYY vad manga som hade bytt namn! Haha. XD Fy vad m宧a medlemmar skulle jag s䧡. men jag har sparat alla bilder som jag har kunnat... nu uppdaterar jag bara bilder pa uppmaning fran medlemmarna. Det jobbiga var att när jag skulle uppdatera min post rakade jag ta bort den istället! Blev tvungen att plocka bort nagra till for att komma forst i traden igen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:23 pm
Argh. Mascaran ger mig ont i ögonen. -o-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehehe... jag kan klå mitt egna rekord. P:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Argh. Mascaran ger mig ont i ögonen. -o- Käkar du mascara? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:24 pm
Filthy Chibi Strawberry Argh. Mascaran ger mig ont i ögonen. -o- Käkar du mascara? eek Tror du på dig själv eller? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Hehehe... jag kan klå mitt egna rekord. P: Jag tror dig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Argh. Mascaran ger mig ont i ögonen. -o- Käkar du mascara? eek Tror du på dig själv eller? stare Bara undra.. Undrar hur det smakar. *psykopat tankar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:25 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Hehehe... jag kan klå mitt egna rekord. P: Jag tror dig xp Vadå, jag kan det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:26 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Argh. Mascaran ger mig ont i ögonen. -o- Käkar du mascara? eek Tror du på dig själv eller? stare Bara undra.. Undrar hur det smakar. *psykopat tankar* Skulle kunna äta upp min om den inte hade kostat 120kr.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:27 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Hehehe... jag kan klå mitt egna rekord. P: Jag tror dig xp Vadå, jag kan det! Jag var inte ironisk ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|