|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:38 am
Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, över elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ska man bli glad. Men inte annars.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:40 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, över elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ska man bli glad. Men inte annars. Meh ._. Envisa unge
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:41 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, ? elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ³ka man bli glad. Men inte annars. Meh ._. Envisa ungeJepp. Om min bror skulle försvinna skulle jag bli galen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:44 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, ? elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ³ka man bli glad. Men inte annars. Meh ._. Envisa ungeJepp. Om min bror skulle försvinna skulle jag bli galen. Jag trodde din bror var elak ju?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:46 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, ? elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ³ka man bli glad. Men inte annars. Meh ._. Envisa ungeJepp. Om min bror skulle försvinna skulle jag bli galen. Jag trodde din bror var elak ju?Man kan säga sÃ¥dant, men det är aldrig sant. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:48 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort. Jo, ? elaka syskon gonk Kanske lika elaka som i mina exempel jag gav nyss. Då ³ka man bli glad. Men inte annars. Meh ._. Envisa ungeJepp. Om min bror skulle försvinna skulle jag bli galen. Jag trodde din bror var elak ju?Man kan säga sÃ¥dant, men det är aldrig sant. 3nodding Okay.. Jag skulle väl gilla min bror mer, om han var normal.. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:50 am
Anashi Okay.. Jag skulle väl gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer väl ändra sig ju äldre han blir.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:52 am
Jetzudan Rebirth Anashi Okay.. Jag skulle vä¬ gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer vä¬ ä®¤ra sig ju 䬤re han blir. .. Min bror har damp (jag skämtar inte, han har det) sÃ¥ jag tror inte han kommer ändra sig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:52 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Okay.. Jag skulle vä¬ gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer vä¬ ä®¤ra sig ju 䬤re han blir. .. Min bror har damp (jag skämtar inte, han har det) sÃ¥ jag tror inte han kommer ändra sig..Aha. Men men..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:54 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Okay.. Jag skulle vä¬ gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer vä¬ ä®¤ra sig ju 䬤re han blir. .. Min bror har damp (jag skämtar inte, han har det) sÃ¥ jag tror inte han kommer ändra sig..Aha. Men men.. Meeen..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:55 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Okay.. Jag skulle vä¬ gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer vä¬ ä®¤ra sig ju 䬤re han blir. .. Min bror har damp (jag skämtar inte, han har det) sÃ¥ jag tror inte han kommer ändra sig..Aha. Men men.. Meeen..?Men min hjärna slocknade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:57 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Okay.. Jag skulle vä¬ gilla min bror mer, om han var normal.. neutral Men han kommer vä¬ ä®¤ra sig ju 䬤re han blir. .. Min bror har damp (jag skämtar inte, han har det) sÃ¥ jag tror inte han kommer ändra sig..Aha. Men men.. Meeen..?Men min hjä²®a slocknade. Oj dÃ¥ sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:59 am
Jaadu, så kan det gå när man tänker för mycket. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:01 am
Jetzudan Rebirth Jaadu, så kan det gå när man tänker för mycket. xd Stackare, du kanske inte borde tänka så mycket då XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:02 am
Anashi Jetzudan Rebirth Jaadu, så kan det gå när man tänker för mycket. xd Stackare, du kanske inte borde tänka så mycket då XPEller hur. *stänger av hjärnan*...duuuuuh.... *börjar dreggla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|