|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:27 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Japp, dom är borta ._. dom skulle till frissan, sen gå en promenad.. och nu, är dom borta! crying F?kt ringa? o.o Pappa har försökt..Okej. > .o Don't panic, dom kommer v䬠hem f?eller senare. *Paniiiiik* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:27 am
Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jag vill vara h䲠n䳴an varje dag...har internetf?d crying Aaaw, tr嫩gt. :< jaaah X____X Såå... vad gör annars då? sjuk u_u du da? >_> Aj d宠> .o Ĵer. razz xp aja...ska nog dra en stund ^_^ *krama* synes *hoppar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:28 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Japp, dom är borta ._. dom skulle till frissan, sen gå en promenad.. och nu, är dom borta! crying F?kt ringa? o.o Pappa har försökt..Okej. > .o Don't panic, dom kommer v䬠hem f?eller senare. *Paniiiiik* gonk Jag sa Don't panic. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Japp, dom är borta ._. dom skulle till frissan, sen gå en promenad.. och nu, är dom borta! crying F?kt ringa? o.o Pappa har försökt..Okej. > .o Don't panic, dom kommer v䬠hem f?eller senare. *Paniiiiik* gonk Jag sa Don't panic. <. < .. Oh *Lugnar ner sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
AHHH!! READY STEADY GO SITTER FAST I MIN SKALLE SOM TUGGUMMI PÅ ASFALT!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:29 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Japp, dom är borta ._. dom skulle till frissan, sen gå en promenad.. och nu, är dom borta! crying F?kt ringa? o.o Pappa har försökt..Okej. > .o Don't panic, dom kommer v䬠hem f?eller senare. *Paniiiiik* gonk Jag sa Don't panic. <. < .. Oh *Lugnar ner sig*Mmhm. De kommer komma ska du se.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:30 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Japp, dom är borta ._. dom skulle till frissan, sen gå en promenad.. och nu, är dom borta! crying F?kt ringa? o.o Pappa har försökt..Okej. > .o Don't panic, dom kommer v䬠hem f?eller senare. *Paniiiiik* gonk Jag sa Don't panic. <. < .. Oh *Lugnar ner sig*Mmhm. De kommer komma ska du se. Nah, Blir bara glad om brorsan inte kommer hem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:31 am
READY STEADY CAN'T HOLD ME BACK READY STEADY GIVE ME GOOD LUCK READY STEADY NEVER LOOK BACK LET'S GET STARTED READY STEADY GO
*Gonkar* Evul song. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:31 am
Anashi Nah, Blir bara glad om brorsan inte kommer hem Meh, det kan du väl inte bli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:32 am
Jetzudan Rebirth Anashi Nah, Blir bara glad om brorsan inte kommer hem Meh, det kan du väl inte bli. Kan jag väl ._. Han är dum
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:33 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Nah, Blir bara glad om brorsan inte kommer hem Meh, det kan du väl inte bli. Kan jag väl ._. Han är dumMeh. Tråkig du är. <. < Så ska det ju inte gå till. Om man inte går till som för Sasuke i Naruto eller som för Inu Yasha i Inu Yasha. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:35 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Nah, Blir bara glad om brorsan inte kommer hem Meh, det kan du väl inte bli. Kan jag väl ._. Han är dumMeh. Tråkig du är. <. < Så ska det ju inte gå till. Om man inte går till som för Sasuke i Naruto eller som för Inu Yasha i Inu Yasha. xp .. Va? o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:35 am
Man ska ju inte bli glad för att ens syskon kommer bort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|