Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 226 227 228 229 230 231 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 12:06 am

* kijkt bij darlaa's shop hehehehe leuk gedaan whee whee
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 3:58 am

graspop was te vet mrgreen

number_17

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 4:55 am

number_17
kewlie vertel vertel... details pl0x.
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:08 am

Eastvane
number_17
kewlie vertel vertel... details pl0x.
ik hewb iets van 12 bands van dichtbij gezien.
waaronder mijn idool arjen lucassen whee
en op een tent slapen met 4 andere ridders is ook gewoon leuk.
metalheads onderling zijn de beste combinatie die je maar k**t vinden..iedereen is elkaars vriend enzo..al was er 1 iemand die te erg wasd en coke snoof (maar hij had dan ook een o'neal shirt aan..de ironie xd

number_17

number_17

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:48 am

dit was ook heel mooi..
http://www.youtube.com/watch?v=L1sXdGWjXHg&search=graspop
heb ik aan meegedaan met 2 andere ridders blaugh
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:56 am

HUH, wat vliegt er allemaal door de lucht :S:S:S:S, en het geluid doet t niet is dat alleen bij mij of ook bij de rest ? en wat zijn ridders ? ( neem aan dat je niet die stalen knapen bedoeld razz )

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 11:14 am

On my mind: you don't wanna know
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 11:38 am

crying mijn beeldschermpje heeft er voor gezorgd dat ik bijna 2,5 uur niet kon computeren. ....... snik, wat een klere ding.

... ohja even mijn moeders pc weer op de ik-ben-blind-als-een-mol resolutie zetten..

crying crying crying crying crying houdt ie er weer mee op godverdomme ik heb alzo weinig tijd op een dag cry

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 11:43 am

Having understanding friends helps... big time
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 11:53 am

da's ook de reden dat ik volgend jaar n 30 + inch scherm ga kopen ^^. dan gaat me 21 inch OF weg of gebruik ik als 2e scherm of voor render farm. anyway. die 30 + inch monitor gaat er komen razz

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 11:56 am

huh? doet je 21 scherm het dan ook niet?

Ik vind 17 inch meer dan genoeg, helemaal perfect (.. moet ie het wel doen) ik zat op stage ooit voor een die groter was, ik had geeen idee wat ik met dat scherm aan moest... ik zat maar in een hoekje te werken.
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 12:17 pm

me 21 inch doet het wel, erg goed zelfs maar is ingebrand en is een monitor... dus een week fitnessen opzich als ik m wil verplaatsen. nu zal 30 inch ook niet bepaald een kwartje zijn... mja hey reken maar dat ik voorlopig eff geen bril meer nodig heb XD ga k aan de andere kant van me kamer op me bed liggen kan ik nog dingetjes met t lettertype 2 lezen ( ok ok nu overdrijf ik)
neh, t is erg handig als je in t multi-media wereldje zit om n beetje grote schermen te hebben ( vaak ook meerdere) zoals nu bv.. heb op me pc de wat nuttelozere/niet productieve dingen aanstaan gaia,utorrent,msn,skype referentie materiaal, en op me laptop zit ik lekker te 3ds maxen. zodra ik die 30 inch heb draai ik de rollen om ( wat ik nu trouwens ook vaak genoeg doe) mja. VOOR ik dat scherm koop eerst n nieuwe laptop. Deze is zo gaar als n garnaal :S. Word loeiheet aan de onderkant ( je krijgt serieus blaren als je je hand er eff onderlegt) en spaced em als je m op de tafel/ondergrond zet aangezien de hitte weeropstijgt dus dan valt ie uit bam ben je zo je werk kwijt. Tjah.... heb n hoop plannen mensen smile .

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:37 pm

ik wil een smart board blaugh
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:49 pm

een smart board?

The Forbidden Angel

QYDrop

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 2:26 pm

AAAAAAUUUUWWW !!!!!

ik heb een mes door m´n teen ge had , nou heb ik een stukje teen er los aan hangen crying , gelukig is het niet zo veel
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 226 227 228 229 230 231 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games