|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 3:05 am
Ja nyt on liput tassussa!!! blaugh Oli meitä vaan melko iso joukko rynnimässä lippupalvelua kohti pitkin Stockmannin portaita...meinasin jo lähteä juoksuun kun näytti ihan siltä että jotkut flikat yrittää pinkaista mun edelle.Rajua meininkiä. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 6:44 am
Carmen LaVihta Ja nyt on liput tassussa!!! blaugh Oli meitä vaan melko iso joukko rynnimässä lippupalvelua kohti pitkin Stockmannin portaita...meinasin jo lähteä juoksuun kun näytti ihan siltä että jotkut flikat yrittää pinkaista mun edelle.Rajua meininkiä. cool Minäkin sain liput! Saitko hyvät paikat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 10:20 am
Ainoka Carmen LaVihta Ja nyt on liput tassussa!!! blaugh Oli meitä vaan melko iso joukko rynnimässä lippupalvelua kohti pitkin Stockmannin portaita...meinasin jo lähteä juoksuun kun näytti ihan siltä että jotkut flikat yrittää pinkaista mun edelle.Rajua meininkiä. cool Minäkin sain liput! Saitko hyvät paikat? Seisomapaikat,joten miten sen nyt ottaa.Ne me siskon kaa kyllä tahdottiinkin.Mietin viittisinkö ottaa retkeilytuolin mukaan,jos vaikka vanhoja kinttuja alkaa kolottaa.Kyllä ois siinä ihmisillä ihmettelemistä. blaugh Mistä sie sait paikat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 9:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 23, 2007 6:33 am
Beixuelong Väliin pari kuvaa kiinalaisesta uudenvuoden vietosta. Eli nythän vuosi vaihtui koirasta possuun 18. päivä. Kävin katsomassa paikallisen paraatin ja tämmösiä kuvia tarttu mukaan. whee O.O haluan sinne!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 11:28 pm
Aargh,kahta kerrosta ylempänä asuva kundi alkoi soittaa musiikkia täysillä siinä aamu neljältä. xp Ja mä kun pääsin vuoteeseen vasta kolmen maissa niin tosi kiva.Kuuntelinpa sitä kauheaa mökää puolisen tuntia ja hipsin sitten pyjamassa yläkertaan moikkaamaan häntä. Sain rauhan...pariksi tunniksi, sillä hän aloitti taas klo 8 mekastaan.En ymmärrä miten hän voi kuunnella sitä niin kovalla.Taidapna lähettää noottia vuokrayhtiölle että vaientavat hänet. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 5:37 pm
Carmen LaVihta Aargh,kahta kerrosta ylempänä asuva kundi alkoi soittaa musiikkia täysillä siinä aamu neljältä. xp Ja mä kun pääsin vuoteeseen vasta kolmen maissa niin tosi kiva.Kuuntelinpa sitä kauheaa mökää puolisen tuntia ja hipsin sitten pyjamassa yläkertaan moikkaamaan häntä. Sain rauhan...pariksi tunniksi, sillä hän aloitti taas klo 8 mekastaan.En ymmärrä miten hän voi kuunnella sitä niin kovalla.Taidapna lähettää noottia vuokrayhtiölle että vaientavat hänet. rolleyes xd Kahta kerrosta ylempänä?... mahtaa siinä välissä asuvalla olla kivaa, jos noinkin pitkälle häiritsee meteli. sweatdrop Mä asun 48. kerroksessa, mutta joka lauantaiaamu herään siihen, ku alhaalla erään paikallisen koulun marssiorkesteri aloittaa reenit yhdeksän aikaan. stare Pitänee ostaa kivääri. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 5:41 pm
Yralda Beixuelong Väliin pari kuvaa kiinalaisesta uudenvuoden vietosta. Eli nythän vuosi vaihtui koirasta possuun 18. päivä. Kävin katsomassa paikallisen paraatin ja tämmösiä kuvia tarttu mukaan. whee O.O haluan sinne! Hehe, kyllä täällä ihmeteltävää riittää. Uudenvuoden juhlinnan yhteydessä pistivät muunmuassa myös 400,000 Euroa 25 minuutin ilotulitukseen.. ilmaan lensi rapiat 24,000 rakettia eli pyöristäen 1000 per minuutti. eek Ko. tapaus uudelleenmääritteli sanan 'ilotulitus', kun tätä ennen suurin näkemäni pauke oli Valkeakosken millenium-ilotulitus... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 1:05 am
Beixuelong Carmen LaVihta Aargh,kahta kerrosta ylempänä asuva kundi alkoi soittaa musiikkia täysillä siinä aamu neljältä. xp Ja mä kun pääsin vuoteeseen vasta kolmen maissa niin tosi kiva.Kuuntelinpa sitä kauheaa mökää puolisen tuntia ja hipsin sitten pyjamassa yläkertaan moikkaamaan häntä. Sain rauhan...pariksi tunniksi, sillä hän aloitti taas klo 8 mekastaan.En ymmärrä miten hän voi kuunnella sitä niin kovalla.Taidapna lähettää noottia vuokrayhtiölle että vaientavat hänet. rolleyes xd Kahta kerrosta ylempänä?... mahtaa siinä välissä asuvalla olla kivaa, jos noinkin pitkälle häiritsee meteli. sweatdrop Mä asun 48. kerroksessa, mutta joka lauantaiaamu herään siihen, ku alhaalla erään paikallisen koulun marssiorkesteri aloittaa reenit yhdeksän aikaan. stare Pitänee ostaa kivääri. ninja Mä just sitä ihmettelin miksi mä olin se joka sai tarpeekseen.Oiskohan toi väliin jäävä kerros kokonaan autio tai sit heillä on superkorvatulpat. Normaalit korvatulpat ei kyllä tehonneet tuohon meteliin. gonk Marssiorkesteri kuulostaa kivalta. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 9:57 am
Iiconissa oli kivaa blaugh
Tehtiin koko perjantai ja lauantai-aamu pukuja, paitani tehtiin kaavoja myöten itse, pikkuveljellä päällystettiin vanha takki. Lauantaina cossasin pikkuveljen kanssa (minä Tenten, veli Naruto). Kaverit oli Sasuke ja Kakashi. Sunnuntaina olin siskon kanssa figupajassa, ihanaa maalata pikkuörvelöä (ja olin Iisalmen Sanomissa tänään, siinä hommassa). Kolme tuntia maalattiin ja kesken jäi. Tahtoo lisää. Missattiin ropetus kokonaan ja paljon muuta... Ensi kerralla sitten domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 1:10 pm
Ooh, kuvia!
Tässä paritalossa on onneksi vain yhden asunnon verran seinänaapureita ja ne on enimmäkseen hiljasia.
Pian onkin sitten Pyhän Patrikinpäivä. Kulkue on kuulemma hieno... mutta kun irkut juhlistaa maanantaina vapaata vielä, meikä raataa töissä. Tuplapalkka sentään! Toivon vaan, että oon ymmärtänyt oikein ja se kulkue on sunnuntaina, niin pääsee näkemään sen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 1:38 pm
kukkuu ja tervehdys taas. vuoteen varmaan täälläkään käyny. biggrin saas nähdä miten pitkäksi innostus taaskaan riittää... onniin paljon kaikkea muuta tekemistä ja gaia on muuttunu niin paljon siitä kun aloitti täällä... mutta kai tämä tästä selkenisi jos taas jaksaisi käydä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 5:23 pm
Carmen LaVihta Mä just sitä ihmettelin miksi mä olin se joka sai tarpeekseen.Oiskohan toi väliin jäävä kerros kokonaan autio tai sit heillä on superkorvatulpat. Normaalit korvatulpat ei kyllä tehonneet tuohon meteliin. gonk Marssiorkesteri kuulostaa kivalta. xd Superkorvatulpat voi olla yksi, tai sitten sielä asuu saamattomia nyhveröitä (kuten minä), jotka eivät jaksa käydä valittamassa asiasta, vaikka kuinka häiritsisi. ... tai ehkä ne oli kanssa yläkerrassa kuuntelemassa musiikkia. rolleyes Ei se marssiorkesteri loppujenlopuksi aivan kauhea ole. Yleensä herään jo niihin aikoihin muutenkin, joten nyt voin herätä rytmikkäästi marssin tahdissa. Toisaalta jos edellinen ilta on venynyt pitkäksi, sitten harmittaa. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 5:26 pm
Miutsis kukkuu ja tervehdys taas. vuoteen varmaan täälläkään käyny. biggrin saas nähdä miten pitkäksi innostus taaskaan riittää... onniin paljon kaikkea muuta tekemistä ja gaia on muuttunu niin paljon siitä kun aloitti täällä... mutta kai tämä tästä selkenisi jos taas jaksaisi käydä... Moikkis ja tervehdys myös. Aina sopii yrittää - jos vaikka vahingossa innostuisi! whee Ja aina on aikaa.. ei minulla ole tietokonetta saati nettiä kämpällä, joten gaiailen töistä. hihi. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 10:30 am
Opistolla saa herätä lähes joka yö johonkin... joko outoon satamameluun johon kukaan muu ei herää, pianonsoittoon, viulunsoittoon, karaokeen, natsipunkkiin, itkuun... yksi yö alkoi kuulua hirveä "Iyaaah, yamete!! Aah, sensei!" ja sen jälkeen alkoi lennellä hirveää japaninkielistä sanailua pitkin käytävää. Hemmetin hörhöt rolleyes
Mutta yleisin syy on se "mä en oo kännis!" -parkuminen. talk2hand
Itsekin kuulun saamattomiin nössöihin jotka eivät saa karjuttua hiljaisuutta, tosin minulla on se maaginen vaikutus että juhlinta siirtyy kerrosta alemmas jos naamani näytän. rofl Ilonpilaajamestari.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|