|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 7:26 am
On my mind: waarom kan ik geen emplooi vinden? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 11:13 am
Emplooi? Bedoel je een baan? (job)
---
Oh, Eastvane, sorry, ben helemaal vergeten te melden dat het niet op Gaia gebeurde! Als dat zo was, had ik haar meteen gereported XD En ze zou mijn accountnaam niet kunnen faken ^_^
Toch ben ik blij met je steun hoor. Ik weet niet wat ik zou doen als het hier op de Guild gebeurde =S Ik ben te vergevingsgezind XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 2:06 pm
Dorst, maar te lui om de trap af te lopen en drinken te pakken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 1:38 pm
*zit gefrustreert achter der computer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 1:53 pm
*download alle naruto tracks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:24 am
Wat is er Darlaa? sad
On my mind: PC schoonmaken vandaag! Woei? Verder: D-Halo is al onder de 10k! Yay!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:45 am
Neej alles ging langzaam, werd wit wilde niet meer verder mijn firefox schermpjes verdwijnden...
Is het nou echt teveel gevraagt om én photoshop, en verkennen, én firefox 4 schermen met tabbladen, internet explorer 2 schermen inclusief towns én de housing arranger open te hebben??? Ik mag toch wel even sad acht een van de voordeelen van dat mijn ouders niet thuis zijn is dat ik lekker tegen mijn computer tekeer kan gaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:47 am
niet te hard slaan he
on my mind .... FEEST
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:03 am
on my mind: alles laadt zo langzaam!!! Waarom? Waarom?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:03 am
Liedjes in m'n kop aan het stampen voor musicial repetitie vanmiddag ( ik doe mee aan een prof. musicial cool . Verder nog een beetje voor mijn aankomende proefwerkweek aan het leren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 8:10 am
kittyocean Emplooi? Bedoel je een baan? (job) ...ja. (I told you I wasn't fluent. sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 8:46 am
tweede scooter gekocht en me broer heeft de helft betaalt cool xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:05 pm
Vandaag me cijfers opgehaald.. vielen me heel erg mee, zaten grote grote verassingen tussen. Alles was (net) voldoende behalve het vak waar ik het meest op geleerd had. (op 1 tiende onvoldoende). Het cijfer dat ik als laatst verwachtte en waar k al een herkansing voor gepland had bleek een 7.0 te zijn confused
biggrin Al met al, over met alleen maar voldoendes (met name zesjes). En ga alleen aardrijkskunde en wiskunde herkansen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:10 pm
Darlaa Neej alles ging langzaam, werd wit wilde niet meer verder mijn firefox schermpjes verdwijnden...
Is het nou echt teveel gevraagt om én photoshop, en verkennen, én firefox 4 schermen met tabbladen, internet explorer 2 schermen inclusief towns én de housing arranger open te hebben??? Ik mag toch wel even sad acht een van de voordeelen van dat mijn ouders niet thuis zijn is dat ik lekker tegen mijn computer tekeer kan gaan... ninja ninja mischien ben je iets te druk bezig met schermpjes openen X_X. als je iets effectiever omgaat met tijd en schermpjes zou je er inprincipe maar n paar nodig hebben nl 1 photoshop 1 firefox, 1 verkenner oh... nja ok en vanwege je geluid dan explorer.
Ik zelf heb eigenlijk alleen 3ds max,photoshop en 1 firefox aanstaan (met gemiddeld 6 a 7 tabbladen) ninja ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 3:49 pm
•♥• "klingkelengling" wat is dat? dat is het geluid van nog een glazen vaas die op de grond kapot valt. Wat bezield zo'n kat om in de gordijnen te klimmen?? en waarom gooit ze alles stuk? crying
eh, ik heb nu minder firefox schermpjes open, en ga niet meer die dingen tegelijk doen >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|