Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 225 226 227 228 229 230 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Braezer

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 3:09 am

kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk

doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ?

Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!!

daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop

Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........

zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt?

En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET.
nee hij kan daardoor niet in de war raken...het is tenslotte een normale functie op je speler

en als iets snel stuk gaat dan is het gewoon een slechte levering...ik ben ook super zuinig op me spullen...althans een hoop spullen...somige kank wel slopen..
maargoed....mijn discman hadk net 2 maandjes ofzo en opeens speelt ie geen discs meer...kan die ze niet meer lezen..nja ik heb hem eergisteren terug gebracht...hij word nu gerepareerd... xp
dusk zou met je kapotte spullen eens terug gaan...ook al heb je geen garantie meer...het is normaal dat je apparatuur het toch minimaal een jaartje volhoud...dus sta je in je recht...(oficieel gezien dan)
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 12:03 pm

*zwaait*

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 1:00 pm

Darlaa
*zwaait*

*zwaait terug*
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 1:35 pm

man ik begin door te draaien
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
stare

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 2:18 pm

o.o niet gek
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 2:19 pm

Kumadude
kittyocean
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk

doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ?

Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!!

daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop

Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........

zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt?

En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET.
nee hij kan daardoor niet in de war raken...het is tenslotte een normale functie op je speler

en als iets snel stuk gaat dan is het gewoon een slechte levering...ik ben ook super zuinig op me spullen...althans een hoop spullen...somige kank wel slopen..
maargoed....mijn discman hadk net 2 maandjes ofzo en opeens speelt ie geen discs meer...kan die ze niet meer lezen..nja ik heb hem eergisteren terug gebracht...hij word nu gerepareerd... xp
dusk zou met je kapotte spullen eens terug gaan...ook al heb je geen garantie meer...het is normaal dat je apparatuur het toch minimaal een jaartje volhoud...dus sta je in je recht...(oficieel gezien dan)

Ik denk dat ik hem nu 3-4 jaar heb. En ik heb hem in totaal denk ik...... hoe lang.... nou ja, afgelopen vakantie heb ik hem veel gebruikt en toen bijna een half jaar niet. Hij lijkt het nu weer aardig goed te doen; ik maak hem heel veel schoon en ik wacht het nog even af. Het lijkt echt door die ene CD te komen. Misschien zit er een vuiltje op precies een verkeerd plekje?

kittyocean
Captain

Puddle_Jumper05

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 12:20 am

Woohoo ... Ik verjaar overmorgen!
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 1:33 am

Puddle_Jumper05

gefeliciteers ..... al vast mocht ik het vergeten sweatdrop

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 1:48 am

eerlijk zegen , lijkt het wat ?
mrgreen
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 1:49 am

Puddle_Jumper05

Gefeli alvast!!!!

kittyocean
Captain

Puddle_Jumper05

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 3:23 am

Thank U wel

4laugh Woohoo PHAAAAAAAAATTTAAAAYYYYY
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 7:25 am

QYDrop
mrgreen

Ja, frame, rooster, ben beniuwed hoe die er uit ziet al ie af is. 3nodding

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 7:58 am

Darlaa
QYDrop
mrgreen

Ja, frame, rooster, ben beniuwed hoe die er uit ziet al ie af is. 3nodding

ik zal het top je van de sluier al vast op ligten
begint al wel ergens op te lijken denk ik
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 8:03 am

Ben ik het mee eens! Veelbelovend!!!!

kittyocean
Captain

Yara-chan

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 9:04 am

Ghello
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 225 226 227 228 229 230 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games