|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 3:09 am
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ? Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!! daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........ zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt? En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET. nee hij kan daardoor niet in de war raken...het is tenslotte een normale functie op je speler
en als iets snel stuk gaat dan is het gewoon een slechte levering...ik ben ook super zuinig op me spullen...althans een hoop spullen...somige kank wel slopen.. maargoed....mijn discman hadk net 2 maandjes ofzo en opeens speelt ie geen discs meer...kan die ze niet meer lezen..nja ik heb hem eergisteren terug gebracht...hij word nu gerepareerd... xp dusk zou met je kapotte spullen eens terug gaan...ook al heb je geen garantie meer...het is normaal dat je apparatuur het toch minimaal een jaartje volhoud...dus sta je in je recht...(oficieel gezien dan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 12:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 1:35 pm
man ik begin door te draaien stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 2:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 2:19 pm
Kumadude kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Maar ik heb hem amper gebruikt! crying gonk doen de cd's en zoo en in een andere speler wel goed dan ? Ja, en in mijn pc ook. Maar het is toch idioot dat je iets duurs koopt, en amper gebruikt, en dan kapot gaat! Ik ben altijd zuinig op mijn spullen. Mijn zus koopt een camera en die gaat tig keer kapot, ik koop eens iets en het blijft flippen!!! daar heb ik nou echt geen last van , als ik iets koop en ik verneukhet ( sorry voor het taalgebruik) doet die het nog steeds meestal zelfs beter sweatdrop Weet je wat nog erger is? 1 van de cd's stoorde in het begin wel, en nu opeens niet meer........ zou het misschien door de repeat optie kunnen komen? Dat ie daarvan in de war raakt? En wat dacht je dan van dit: OUDE mp3 CD's draait ie als een tierelier, maar de enige nieuwe NIET. nee hij kan daardoor niet in de war raken...het is tenslotte een normale functie op je speler
en als iets snel stuk gaat dan is het gewoon een slechte levering...ik ben ook super zuinig op me spullen...althans een hoop spullen...somige kank wel slopen.. maargoed....mijn discman hadk net 2 maandjes ofzo en opeens speelt ie geen discs meer...kan die ze niet meer lezen..nja ik heb hem eergisteren terug gebracht...hij word nu gerepareerd... xp dusk zou met je kapotte spullen eens terug gaan...ook al heb je geen garantie meer...het is normaal dat je apparatuur het toch minimaal een jaartje volhoud...dus sta je in je recht...(oficieel gezien dan)Ik denk dat ik hem nu 3-4 jaar heb. En ik heb hem in totaal denk ik...... hoe lang.... nou ja, afgelopen vakantie heb ik hem veel gebruikt en toen bijna een half jaar niet. Hij lijkt het nu weer aardig goed te doen; ik maak hem heel veel schoon en ik wacht het nog even af. Het lijkt echt door die ene CD te komen. Misschien zit er een vuiltje op precies een verkeerd plekje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 12:20 am
Woohoo ... Ik verjaar overmorgen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 1:33 am
Puddle_Jumper05 Woohoo ... Ik verjaar overmorgen! gefeliciteers ..... al vast mocht ik het vergeten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 1:48 am
eerlijk zegen , lijkt het wat ? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 1:49 am
Puddle_Jumper05 Woohoo ... Ik verjaar overmorgen! Gefeli alvast!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 3:23 am
Thank U wel
4laugh Woohoo PHAAAAAAAAATTTAAAAYYYYY
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 7:25 am
QYDrop eerlijk zegen , lijkt het wat ? mrgreen Ja, frame, rooster, ben beniuwed hoe die er uit ziet al ie af is. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 7:58 am
Darlaa QYDrop eerlijk zegen , lijkt het wat ? mrgreen Ja, frame, rooster, ben beniuwed hoe die er uit ziet al ie af is. 3nodding ik zal het top je van de sluier al vast op ligten  begint al wel ergens op te lijken denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 8:03 am