|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 2:52 am
tjah dat van die middelbare is meer zo van: ondanks het gepest ben ik nu meer zelf verzekerd. k heb vrienden enzo. en heb t gevoel dat ik er nu mischien wel bij had kunnen horen. hoewel dit ook niet echt eerlijk is want ik had een groepje alleen dat is n btje n ander verhaal * Depends on the ppl listening to the story razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 9:07 am
och, bij mij was het echt: je weet waar je aan toe bent. En als je klaar bent, moet je opeens zelf je toekomst invullen! Kyaaah!
Kun je geloven dat ik op de PABO nog belachelijk werd gemaakt vanwege mijn uiterlijk? En dat ik ook een irritante pestkop voor een dag had?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 9:09 am
Ai ik moet toch maar wat meer slapen.. ik ben helemaal dood op mijn werk, tenminste tot de lunch dat ik wat gegeten heb en en interresant met sudoku bezig ben geweest dat ik voor de rest van de dag helder ben. Maar ik wil niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 9:13 am
On my mind: dit nieuwe layout.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:21 am
On my mind vandaag: niet veel meer. De werkdag is lekker klaar.
morgen: fftjes een 4 uurtjes werken en dan weekend! Precies wat ik nodig heb vooral omdat het praktisch gratis bierdrinken wordt morgenavond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:29 am
kittyocean och, bij mij was het echt: je weet waar je aan toe bent. En als je klaar bent, moet je opeens zelf je toekomst invullen! Kyaaah! Kun je geloven dat ik op de PABO nog belachelijk werd gemaakt vanwege mijn uiterlijk? En dat ik ook een irritante pestkop voor een dag had? op een of andere manier kan ik het me heel goed voorstellen.... k ben altijd gepest vanwege vele redenen(tot nu) tot ik naar t mbo ging (Daar leek alles wat beter en volwassener te zijn) tot ik in de 2e kwam er zat daar een homo in de klas en deze was vaak het mikpunt van pesterijtjes.... nu ben ik geen homo maar die gasten zijn ook gewoon mensen en hij is echt aardig/ok. dus besloot ik gewoon met hem om te gaan en bevriend te worden ( had verder geen vrienden meer dus was zowiezo n win win situatie) nu was het niet zo dat hij geen vrienden had binnen de groep , mja je kent t vast wel het zijn van die mee lopers die maten naaiers zeg maar.... tjah en zo ben ik nou net niet. Dus tjah enigste vriend die ik nu @ school heb is hij eigenlijk. maargoed het liet me toch wel zien hoe kinderachtig sommige mensen zijn aangezien ik het niet echt had verw8 na een jaar lang niks ( zit in de 2e en in de 1e werd er niet gepest en kende ik hem trouwens ook nog nie) ben trouwens nog steeds met hem bevriend en hij is n toffe gozer, ben nog steeds hetero maar respecteer hem gewoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:33 am
Ja, maar de PABO is de opleiding voor LEERKRACHT basisonderwijs... en dan gaan die pesten!! Dat KAN toch niet?! Hoe moeten ze dan die kinderen leren hoe het moet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:55 am
Ook de PABO kent blijkbaar (helaas) falers.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:59 pm
Heb geen zin meer in vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 2:19 pm
BolleHenk Ook de PABO kent blijkbaar (helaas) falers. No kidding O.o On my mind: EINDELIJK mijn blog eens gerepareerd! Misschien niet meer een Ooooh en Aaaaah layout, maar nog steeds wel een leuke en handige smile easy to fix!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 11:40 pm
kittyocean BolleHenk Ook de PABO kent blijkbaar (helaas) falers. No kidding O.o On my mind: EINDELIJK mijn blog eens gerepareerd! Misschien niet meer een Ooooh en Aaaaah layout, maar nog steeds wel een leuke en handige smile easy to fix!! jammer genoeg zijn het niet eens altijd de falers, maar ook mensen die het wel maken en dat is helaas het gene wat mij t meeste irriteerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 12:02 am
on my mind .... heel wat .... over 2 uur neit meer mrgreen dan eindelijk van die schol af voor dit jaar twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 12:34 am
hoi hoi
wil iemand mun Nitemare Headband van mij kopen?
kheb het geld hard nodig dan kan ik mun devils tail kopen.
hij staat nu als goedkoopste in de market.
wees lief een koop um voor me ninja 4laugh
thx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 2:19 am
on my mind: de Identity Thief heeft eindelijk toegegeven dat ze nep was, en heet schijnbaar Sandra. Ze deed het omdat ze mij een Snob vond =S
Nani? Zoveel geld heb ik niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 2:41 am
hmmm achternaam ? * straks ken ik der :S:S:S:S....
ennuh bedoelde ze geen snobit XD * kidding. ben blij dat ze derbij is. zijn der nog gevolgen zit ze in de guild en is ze jaloers ofzo .....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|