|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:39 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Eurgh! Jag ska skicka en låt sen när du kommer hem. Du kommer typ stänga av efter 20 sekunder. xd xp Det gör jag med de flesta låtarna folk skickar till mig. Satsa på 10 sekunder istället. 3nodding You spin me around stängde du väl inte av efter 10 sekunder iallafall? eftersom den fastnade på din hjärna. domokun Nä. Efter 30 sekunder kanske. xp Sen lyssnade jag på hela senare. Hehehe. xp Leder jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:40 am
Hmm..*Fundera* Njaa.. Nästan så. xp *Dra i devil tail* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:42 am
Chibi Strawberry Hmm..*Fundera* Njaa.. Nästan så. xp *Dra i devil tail* stare Meh! *dra i din vingpinne* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:44 am
Chibi Strawberry Filthy Meh! *dra i din vingpinne* domokun Inte r?mina saker. gonk De 䲠personliga. *Krypa ihop i ett h? >_< Då får du inte röra min devil tail! *tar bort bältet och använder som pilbåge* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:44 am
Filthy Då får du inte röra min devil tail! *tar bort bältet och använder som pilbåge* domokun Kråka~~!! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:46 am
Chibi Strawberry Filthy Då får du inte röra min devil tail! *tar bort bältet och använder som pilbåge* domokun Kråka~~!! stare Japp. Lika svart som en kråka iallafall. Ska gå och duscha. Kommer senare. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:47 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Då får du inte röra min devil tail! *tar bort bältet och använder som pilbåge* domokun Kråka~~!! stare Japp. Lika svart som en kråka iallafall. Ska gå och duscha. Kommer senare. domokun Yeah yeah. Hej då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:47 am
Anashi Jetzudan Rebirth Okej. HAHAHAHAHAHAHAHA. <. < Varf?NTE? >.<;; Jag 䲠f?at >.> XP Ja det KAN man SÄGA. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:48 am
Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar, fick han höra barnen, då fick han så bråttom. Hoppa han på tallegren, stötte han sitt lilla ben och den långa ludna svansen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:49 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Okej. HAHAHAHAHAHAHAHA. <. < Varf?NTE? >.<;; Jag 䲠f?at >.> XP Ja det KAN man SÄGA. xd Varför skriver du så stort!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:49 am
Anashi Varför skriver du så stort!!! gonk Jag vet inte. Ska jag skriva litet eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|