Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 223 224 225 226 227 228 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 2:21 pm

kittyocean
wat vervelend voor je Tranbo!!

En Zakou, hoe heb je alle 3 kunnen kiezen? 3 mules?

Ik heb maar 1 mule.

En dan nog Gaya. Wat doen we eigenlijk met haar? Welke set?

2 mules en nog twee oude accounts van een vriendin ^_^
die komen af en toe nog best van pas ninja
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 3:43 pm

omg wat is de lay-out op de home SUPER onoverzichtelijk..... s**t man t is echt achteruit gegaan.... t ziet er mooi uit daar niet van, maar t is te groot geworden :S... en als ik zo kijk bij guilds nu vind ik de vorige toch mooier.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 2:19 am

Ach, over een maand ken je de layout door en door ^_^ Maar echt een super layout is het niet! Dat geef ik toe. Maar al de flaming in de SF niet waard.

On my mind: Damn you, loser impersonator! Als ik er achter kom wie jij bent, ga ik een goed gesprek met je voeren!
En dan heeft deze loser nog geluk. Ik heb al 4 mensen tegen moeten houden hem een virus te sturen als ze er achter komen wie het is.
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 3:07 am

Eastvane
omg wat is de lay-out op de home SUPER onoverzichtelijk..... s**t man t is echt achteruit gegaan.... t ziet er mooi uit daar niet van, maar t is te groot geworden :S... en als ik zo kijk bij guilds nu vind ik de vorige toch mooier.
de home is zo gemaakt voor nieuwe leden. voor hun is dit wel erg gemakkelijk 3nodding

number_17

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 5:10 am

kittyocean
Ach, over een maand ken je de layout door en door ^_^ Maar echt een super layout is het niet! Dat geef ik toe. Maar al de flaming in de SF niet waard.

On my mind: Damn you, loser impersonator! Als ik er achter kom wie jij bent, ga ik een goed gesprek met je voeren!
En dan heeft deze loser nog geluk. Ik heb al 4 mensen tegen moeten houden hem een virus te sturen als ze er achter komen wie het is.

flaming in sf ?? wat bedoel je ? ... * voelt zich aangesproken aangezien hij de lay-out niks vind en der slechte dingen in reactie topic heeft gezegd
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 5:38 am

Eastvane
kittyocean

flaming in sf ?? wat bedoel je ? ... * voelt zich aangesproken aangezien hij de lay-out niks vind en der slechte dingen in reactie topic heeft gezegd

sf -> Site Feedback.
een van de forums van gaia ^_^
slechte dingen? dat valt wel mee, je gaf je mening en je vertelde wat je er niet goed aan vond
flamen is het echt helemaal afkraken met lelijke woorden.

je hebt niet geflamed ^_^ alleen je mening gegeven.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 5:39 am

on my mind: ich habe grose vakansie!!! xDD
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 5:53 am

k weet t alleen weet niet altijd goed in te schatten hoe het op andere mensen overkomt... over t algemeen heb ik de instelling niet om mensen te kwetsen/pijn te doen of kwaad over ze te spreken. er zijn uitzonderingen maar dan is het vaak wel wat beter te merken....

als ik kijk naar de mensen die flamen dan genieten ze der van en doen ze het juist expres.... laat ze dus lekker flamen want ze doen t toch wel en zijn niet van plan zich aan te passen. ennuh w betreft de sf.... k heb me iets te veel positieve reacties gezien om der te posten ( was k zowiezo niet van plan maargoed)

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 6:52 am

Zo hoort het ook! ^_^

Maar je hebt zeker de eerste paar pagina's gelezen. Op de laatste paar pagina's (van gister) van de officiele thread over dit onderwerp stonden toch echt onbehoorlijke dingen. >.>
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 11:23 am

Als je mening te heftig was geweest had je het wel gehoord hoor ^_^ Geen zorgen! Ik had het over andere users in de Site Feedback. 1 Moedigde de Admins aan zelfmoord te plegen. DAT is pas heftig!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 10:25 pm

Nu zijn de kleertjes ook in de winkel.. viel te verwachten XD
Maar was wel speciaal op zo'n andere manier, ach het was leuk ze te verzamelen totdat ze in de shops kwamen.
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 12:32 am

kittyocean
Als je mening te heftig was geweest had je het wel gehoord hoor ^_^ Geen zorgen! Ik had het over andere users in de Site Feedback. 1 Moedigde de Admins aan zelfmoord te plegen. DAT is pas heftig!!!

denk dat als je zoiets zegt dat je meer over jezelf prijsgeeft dan over de admins. mja kan ook aan mij liggen. btje zwakzinnige reactie.

Digipyro

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 1:26 am

Zo economie tentame, morgen nog een geschiedenis tentame en dan is het gelukkig weeekeeeeeend! biggrin
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 1:54 am

^____^ niet gedacht dat ik dit nog zou zeggen maar k wou dat ik op middelbare zat sad ....... * zoals ik nu ben.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 2:10 am

Eastvane
kittyocean

denk dat als je zoiets zegt dat je meer over jezelf prijsgeeft dan over de admins. mja kan ook aan mij liggen. btje zwakzinnige reactie.

helemaal mee eens!

En ik ben het ook met je andere post eens.... wilde dat ik nog op de Middelbare zat gonk Ik moet nu over mijn TOEKOMST enzo nadenken crying THE PAIN! THE PAIN!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 223 224 225 226 227 228 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games