|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 3:04 pm
Carmen LaVihta Pikku-Timppa Kuka se on? O.o *ei jaksa googlettaa* Se punapää Kauniista ja Rohkeista.Mie luulin että hän on vähintäänkin kuolematon,niin omassa elämäässään kuin koko saippuasarjassa. gonk Aw... Ai.. eli ei sitte siis kukaan tärkee... todennäkösesti se kuolee siinä sarjassa tyyliin lentokone onnettomuudessa yms. (ne kun ei koskaan liiku talon ulkopuolella... mikä on sangen häiritsevää o.O)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 5:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 5:59 am
Niinhän sitä kaikki aluksi luultiin. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 6:06 am
Carmen LaVihta Niinhän sitä kaikki aluksi luultiin. gonk Se on vielä niin vanhakin ettei varmaan herää edes henkiin uudestaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 10:38 am
Yralda Carmen LaVihta Niinhän sitä kaikki aluksi luultiin. gonk Se on vielä niin vanhakin ettei varmaan herää edes henkiin uudestaan Ehm...tuskin.Kiinnostaa kyllä nähdä miten hänen yllättävä poismenonsa hoidetaan Kauniissa ja Rohkeissa nyt,kun häntä ei voi pistää enää kuolemaan missään traagisesssa kohtauksessa kun hän on jo manan majoilla. Mulla on jossakin jopa Sallyn nimmari... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 5:27 am
Tänään on ollut kiva talvimyrsky... Tämän saaren yli tuntuu tuo tuuli pyyhkäisevän varsin taidokkaasti... aamulla bussille kävellessä se oli myötänen, saapi nähdä mihin suuntaan se on kotimatkalla...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 6:45 pm
Carmen LaVihta Yralda Carmen LaVihta Niinhän sitä kaikki aluksi luultiin. gonk Se on vielä niin vanhakin ettei varmaan herää edes henkiin uudestaan Ehm...tuskin.Kiinnostaa kyllä nähdä miten hänen yllättävä poismenonsa hoidetaan Kauniissa ja Rohkeissa nyt,kun häntä ei voi pistää enää kuolemaan missään traagisesssa kohtauksessa kun hän on jo manan majoilla. Mulla on jossakin jopa Sallyn nimmari... crying Mistäs olet sen nimmarin hankkinut? :'D Voi ei Sally... Parhaita hahmoja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 1:30 am
jenovaranger Carmen LaVihta Yralda Carmen LaVihta Niinhän sitä kaikki aluksi luultiin. gonk Se on vielä niin vanhakin ettei varmaan herää edes henkiin uudestaan Ehm...tuskin.Kiinnostaa kyllä nähdä miten hänen yllättävä poismenonsa hoidetaan Kauniissa ja Rohkeissa nyt,kun häntä ei voi pistää enää kuolemaan missään traagisesssa kohtauksessa kun hän on jo manan majoilla. Mulla on jossakin jopa Sallyn nimmari... crying Mistäs olet sen nimmarin hankkinut? :'D Voi ei Sally... Parhaita hahmoja. Se tarttui mukaan monta vuotta sitten Rovaniemen raviradalla, jossa Sally ja Eric oli kutsuvieraina viihdyttämässä yleisöä. Ah,muistan vieläkin,kuinka Eric katsahti kerran suoraan minuun pilke silmä kulmassa. heart blaugh Häneltä tosin en saanut nimmaria.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:47 am
Tapoinpas juuri hiiren.
Se oli pieni perkele tullut meidän treenikselle asumaan.
Noh.. eipähän asu enää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 12:55 pm
pitäiskö tehdä Iiconin (sivut) mainostukselle oma ketju? Iicon siis on roolipeli- ja animetapahtuma Iisalmen lyseolla, 24-25.2.2007. Ohjelmassa taidekujaa ja -kilpailuja, ropetusta ja larppia, tanssimattoilua ja ehkä muutakin. Olen menossa, löytyykö muita?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 2:00 pm
Noin lähellä tuo Iicon. Kai minä sinne tulen, jos saan kaverin raahattua mukana ja kyydin jopa sinne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:01 am
Eiköhän ne korvaa sen Sallyn jollakulla muulla näyttelijättärellä. Sarjassa on muutenkin tapahtunut näitä näyttelijänvaihdoksia aika tiuhaan. Sarjan jatkuvan katsomisen lopetin itse silloin kun Thornen näyttelijä vaihdettiin. Sen jälkeen se onkin vajonnut tasoltaan aika alas. Varsinkin Taylorin jatkuva henkiinherättäminen on aika rasittavaa.
Mutta sääliksi käy sitä, joka Sally Spectran saappaisiin astuu. Tulee nimittäin varmasti niskaan aika kovaa kritiikkiä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 2:01 am
Adalmina Mutta sääliksi käy sitä, joka Sally Spectran saappaisiin astuu. Tulee nimittäin varmasti niskaan aika kovaa kritiikkiä. Tuskinpa vain. Ne jotka Kauniita ja Rohkeita seuraavat varsinkin aktiivisesti eivät huomaisi vaikka hänet korvattaisiin vajaaälyisellä simpanssilla. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 7:01 pm
Hohhoo!
Hong Kongissa taas ja tällä kertaa hieman pitempään pitäisi viipyä. Muikeaa! whee Vielä on hieman jetlagiväsymystä, mutta pahempi vaiva on lentokonekanasta tullut vatsakipu, joka jo kolmatta päivää on rasittanut. No, toivottavasti kohta menee väsymys ja kivut, sitten pääsee nauttimaan olosta.
Ihan pakko muuten todeta, että vaikka täällä on lämpötila 14-19 astetta, niin ei täällä mikään lämmin silti ole! Erityisesti asunnolla (jossa ei siis ole lämmitystä) tuppaa olemaan aika vilponen. No, kyllä tästä selviää, mutta yllätyin koska olin aivan varma, että paikalliset ihan turhaa itkevät kylmyyttä. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|