|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 12:03 am
QYDrop XDmaster4 QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean 5VWO. Toen had ik een Wiskunde leraar die mij een truukje leerde. Ik was 17 toen ik het verschil echt leerde kennen. Mijn moeder heeft er nog moeite mee. rechts is waar de duim links zit rofl en links is waar je duim rechts zit XD breng me nou niet in de war! Ik heb het eindelijk door!!! oke rechts is waar je de muis vast hebt als je niet links handig bent blaugh whahaha XD oke oke andere euh...... rechts is waar je meeschijft als je niet links handig bent want dan is het anders om rofl ehm volgens mij is dat nog steeds het zelfde oja tot ziens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 4:31 am
Wist je dat er er speciaal voor big brother een nieuwe wet is gemaakt?
Nee?
Wel, het is de ophokplicht voor kippen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 6:40 am
QYDrop kittyocean Waarom werkt mijn ene mp3 cd niet in mijn discman, en de andere wel? confused Okay, deze heeft een licht krasja, maar mijn K3 Greatest Hits (hey, je bent Kleuterjuf of je bent het niet!!!) heeft veel meer beschadiging (heel gek dat die zoveel strepen heeft O.o)....come to think of it, die skipte ook al. Maar stop je ze in de PC, dan doen ze het prima!!! als je nou een copy van de cd brand via de computer dan doet die het vast wel weer Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 7:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 9:29 am
Hahaahhaa!!! biggrin lol En het is een tijd geleden dat is zo gelachen heb bij een joined request:  Waha (sowwy voor de stretcher)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 11:03 am
Hahaahhaa!!! biggrin lol En het is een tijd geleden dat is zo gelachen heb bij een joined request:  Waha (sowwy voor de stretcher) whaaa waar haal je die van daan rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 11:04 am
kittyocean QYDrop kittyocean Waarom werkt mijn ene mp3 cd niet in mijn discman, en de andere wel? confused Okay, deze heeft een licht krasja, maar mijn K3 Greatest Hits (hey, je bent Kleuterjuf of je bent het niet!!!) heeft veel meer beschadiging (heel gek dat die zoveel strepen heeft O.o)....come to think of it, die skipte ook al. Maar stop je ze in de PC, dan doen ze het prima!!! als je nou een copy van de cd brand via de computer dan doet die het vast wel weer Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 1:56 pm
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Waarom werkt mijn ene mp3 cd niet in mijn discman, en de andere wel? confused Okay, deze heeft een licht krasja, maar mijn K3 Greatest Hits (hey, je bent Kleuterjuf of je bent het niet!!!) heeft veel meer beschadiging (heel gek dat die zoveel strepen heeft O.o)....come to think of it, die skipte ook al. Maar stop je ze in de PC, dan doen ze het prima!!! als je nou een copy van de cd brand via de computer dan doet die het vast wel weer Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 1:57 pm
Hahaahhaa!!! biggrin lol En het is een tijd geleden dat is zo gelachen heb bij een joined request: Waha (sowwy voor de stretcher) Niet erg smile Mag wel een keertje. Ik moet toegeven, hoe je zo'n intro kan bedenken XD.....maar hoe serieus wordt er verwacht dat ik dit neem XD Ik weet het, ik neem heel veel serieus.....maar dat moet ik toch wel als Guild Owner XD Hellup! Ik heb geen humor meer!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 2:02 pm
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Waarom werkt mijn ene mp3 cd niet in mijn discman, en de andere wel? confused Okay, deze heeft een licht krasja, maar mijn K3 Greatest Hits (hey, je bent Kleuterjuf of je bent het niet!!!) heeft veel meer beschadiging (heel gek dat die zoveel strepen heeft O.o)....come to think of it, die skipte ook al. Maar stop je ze in de PC, dan doen ze het prima!!! als je nou een copy van de cd brand via de computer dan doet die het vast wel weer Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 2:11 pm
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Waarom werkt mijn ene mp3 cd niet in mijn discman, en de andere wel? confused Okay, deze heeft een licht krasja, maar mijn K3 Greatest Hits (hey, je bent Kleuterjuf of je bent het niet!!!) heeft veel meer beschadiging (heel gek dat die zoveel strepen heeft O.o)....come to think of it, die skipte ook al. Maar stop je ze in de PC, dan doen ze het prima!!! als je nou een copy van de cd brand via de computer dan doet die het vast wel weer Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 2:16 pm
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Helaas sad Hij doet het dan zelfs erger!! Nou ja, heb ik 2 Data mp3 CD's. Kan ik er 1 weggeven en de andere via mijn PC afspelen dan maar...... Ik zoek wel later uit hoe het nou kan. Mijn andere mp3 CD's doet hij prima!! bestanden over zeten op de pc en dan braden van af de pc ook nog een optie Heh?! Nu stoort hij opeens ook bij andere nummers! O.o En andere CD's! How kan dat toch? Ik ga er normaal mee om en heb hem een hele tijd niet gebruikt! En typisch, garantie is natuurlijk al 2 jaar verlopen stare De reden dat ik geen mp3 speler wil is vanwege die beschermde CD's waarvan je geen MP3 kan maken. mischien word het dan tijd om de speler schoon te maken sweatdrop Ik had hem al 2x schoongemaakt met zo'n speciale cd :S en toen haperde hij alleen maar bij die ene mp3 CD. Maar nu ook bij mijn gewone CD's =S Zou het misschien kunnen omdat ik hem per ongeluk een treinreis van een uur verticaal heb gehouden? zou kunnen misschien word het wel tijd voor een nieuwe , en is die aan het ijnde van z'n "leven " ( of zo iets , man wat ben ik slecht in die praat zooi)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|