|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:27 am
~Rufus-kun~ prrnill Blir påhoppad och lyssnar på musik. ^^ Du då? *är på lektion* <.< Lyssnar på musik, jävlas med läraren och försöker haxxa min kompis dator <.< vad är det för musik du lyssnar på? Just nu så är det Charta 77 - Världens bästa dåliga exempel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:31 am
prrnill GrimCupid Jag får fisk om jag drar mig iväg till köket. :/ jaass奬 du 䲠laat blaugh ... Jag är inte lat! >_>' *bevisar det och hämtar mat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:38 am
Sostrate GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate harr, du skulle kunna f崴 mina resterande pannkakor o__O;;*r嫡de g?f?宧a xd * Skicka dem! Använd diskettluckan! whee xd !!!! okelidokeli! *v䮴ar p堭at* domokun Dood...det funkar inte xd gonk domokun Ajdå. :/ Oh well, blir att fixa något själv... *Suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:41 am
GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate harr, du skulle kunna f崴 mina resterande pannkakor o__O;;*r嫡de g?f?宧a xd * Skicka dem! Använd diskettluckan! whee xd !!!! okelidokeli! *v䮴ar p堭at* domokun Dood...det funkar inte xd gonk domokun Ajdå. :/ Oh well, blir att fixa något själv... *Suckar* Yup! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:41 am
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid Jag får fisk om jag drar mig iväg till köket. :/ jaass奬 du 䲠laat blaugh ... Jag är inte lat! >_>' *bevisar det och hämtar mat* Ser man p宠 blaugh *kommer tillbaka storgrinandes* JAG GJORDE MIG ILLAAAA!!!! gonk crying crying eek Var då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill ~Rufus-kun~ prrnill Blir påhoppad och lyssnar på musik. ^^ Du då? *är på lektion* <.< Lyssnar på musik, jävlas med läraren och försöker haxxa min kompis dator <.< vad är det för musik du lyssnar på? Just nu så är det Charta 77 - Världens bästa dåliga exempel 3nodding Herrarna i sandlådan är en bra låt de gjort ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:45 am
~Rufus-kun~ Herrarna i sandlådan är en bra låt de gjort ^^ Japp, den bästa enligt mig. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|