|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:17 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Du också!1 vaknat redan xDDD hur länge var du uppe igår? Jao, jag var uppe tills.....tre <__<; Reuben tvingade mig xd xd Reuben? ska till bibloteket idag domokun Goda Omen var det va?Jao, reuben XD JA!!GODA OMEN!!Den boken 䲠helt underbar!! gonk heart heart xd domokun Mig ska kolla <.< vad var det mer för böcker?Momo eller kampen om tiden, En vampyrs bekännelse, liftarens guide till galaxen <__<(LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG, men wundebar heart )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Du också!1 vaknat redan xDDD hur länge var du uppe igår? Jao, jag var uppe tills.....tre <__<; Reuben tvingade mig xd xd Reuben? ska till bibloteket idag domokun Goda Omen var det va?Jao, reuben XD JA!!GODA OMEN!!Den boken 䲠helt underbar!! gonk heart heart xd domokun Mig ska kolla <.< vad var det mer för böcker?Momo eller kampen om tiden, En vampyrs bekännelse, liftarens guide till galaxen <__<(LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG, men wundebar heart ) razz Okay, lång bok alen dåligt läser men momo alen låna ska tror :3 ja vill låna manga också >____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:21 am
Blir påhoppad och lyssnar på musik. ^^ Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:21 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Du också!1 vaknat redan xDDD hur länge var du uppe igår? Jao, jag var uppe tills.....tre <__<; Reuben tvingade mig xd xd Reuben? ska till bibloteket idag domokun Goda Omen var det va?Jao, reuben XD JA!!GODA OMEN!!Den boken 䲠helt underbar!! gonk heart heart xd domokun Mig ska kolla <.< vad var det mer för böcker?Momo eller kampen om tiden, En vampyrs bekännelse, liftarens guide till galaxen <__<(LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG, men wundebar heart ) razz Okay, lång bok alen dåligt läser men momo alen låna ska tror :3 ja vill låna manga också >____<jao okej =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:23 am
prrnill Blir påhoppad och lyssnar på musik. ^^ Du då? *är på lektion* <.< Lyssnar på musik, jävlas med läraren och försöker haxxa min kompis dator <.< vad är det för musik du lyssnar på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:24 am
Sostrate harr, du skulle kunna f崴 mina resterande pannkakor o__O;;*r嫡de g?f?宧a xd * Skicka dem! Använd diskettluckan! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:25 am
Jag får fisk om jag drar mig iväg till köket. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:26 am
GrimCupid Sostrate harr, du skulle kunna f崴 mina resterande pannkakor o__O;;*r嫡de g?f?宧a xd * Skicka dem! Använd diskettluckan! whee xd !!!! okelidokeli!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|