Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 222 223 224 225 226 227 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 3:47 am

Gelukkig wel ja, daarvoor was het opeens zoo stil daar sweatdrop

On my mind:
T-T Ik eindelijk een redelijk goedkope analoge spiegelreflex camera op de kop weten te tikken, blijkt dat de batterijen waar ie op werkt milluebelastend zijn en al jaren lang in de Eu zijn verboden... wat inhoud dat je ze zou moeten importeren, wat op 35.E per Batterij komt crying
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 4:17 am

* on me mind, WOEI heb gedonate !! dat gaia maar groot word van die 5 euro ^^ (heb ook de donate items biggrin zie avie zie avie ^^ )

p.s s**t jammer dat towns nog ff op zich laat w8en. i wanna shake tree for gold XD.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 8:21 am

Eastvane
waar blijft die update nou ik heb gezien gisteravond dat towns ofline was, en nu istie weer online maar geen update :S:S:S versie is nog steeds 0,992

Misschien is het een geheime update ninja dat ze hardware geinstalleert hebben (< slaat nergens op maar klinkt wel goed) en later pas overschakelen naar de nieuwe versie.

Of ze hebben alleen maar geupgrade, het efficienter gemaakt enzo.
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 8:26 am

*on my mind het ongeloofelijk lage cijfer
dat ik voor wiskunde ga halen sad

ani_falkon

number_17

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 10:30 am

Darlaa
Eastvane
waar blijft die update nou ik heb gezien gisteravond dat towns ofline was, en nu istie weer online maar geen update :S:S:S versie is nog steeds 0,992

Misschien is het een geheime update ninja dat ze hardware geinstalleert hebben (< slaat nergens op maar klinkt wel goed) en later pas overschakelen naar de nieuwe versie.

Of ze hebben alleen maar geupgrade, het efficienter gemaakt enzo.
of gewoon een nieuwe harde schijf in de server erbij gebracht ofzo..
dat is ook een update maar merken wij niks van xd
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 11:32 am

On my mind.... it seems the free sets are all the same!! Alleen in een andere kleur =D WAI!

Uiteraard heb ik cool gekozen XD

En ook al is de layout echt wennen, het geeft me wel een zomers gevoel

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 11:34 am

AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaahhhhhHHHHHHHHHHHHHH *rent in waanzin rond*
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 11:37 am

En? Welke set kies jij? XD Zouden alle sets hetzelfde zijn XD Alleen dan een andere kleur?

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 11:54 am

Er zijn er drie ik heb voor mijn avi neutraal gepakt, Ik denk dat ik met mijn mule de hot neem dan kan ik de meubeltjes misschien gebruiken ^_^ ze zien er schattig uit eindelijk een stoel waarn je lekker tv kan kijken. en een kleedje. en een lamp XD nu ik hem niet meer nodig heb.
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 12:42 pm

Dit is echt maf.. niet lelijk, wel oke. Maar was net aan die andere gewend, duurt nu eerst weer een poos voordat ik aan deze wen blaugh

The Forbidden Angel

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 12:56 pm

Ik vraag me af of dat plaatje bovenaan in de winter en herfst verandert xD
en ik kon niet kiezen... heb ze allemaal xD
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:18 pm

*baalt*

krijg net te horen dat een item bij archonia uitverkocht is (had hem al in de voorverkoop besteld) en nu moet ik dus verzendkosten betalen (hoefde ik eerst niet door een of andere actie). nu heb ik dus krediet op archonia. ik dacht nouja dan kies ik iets anders uit bij deze bestelling in, kan dat dus niet... ik kan mijn bestelling niet meer editen, dus moet ik wéér verzendkosten betalen. lekker geregeld daar, en die site is trouwens weinig veranderd, vond de vorige beter.

Tranbo

number_17

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:42 pm

de bovenste navigatie is er op achteruit gegaan vind ik..omdat je nu een andere pagina eerst moet laden voordat je van een forem naar een spel kan gaan..
en het oude world map gevoel komt maar niet terug..
PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:42 pm

wat vervelend voor je Tranbo!!

En Zakou, hoe heb je alle 3 kunnen kiezen? 3 mules?

Ik heb maar 1 mule.

En dan nog Gaya. Wat doen we eigenlijk met haar? Welke set?

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:52 pm

kittyocean
wat vervelend voor je Tranbo!!

En Zakou, hoe heb je alle 3 kunnen kiezen? 3 mules?

Ik heb maar 1 mule.

En dan nog Gaya. Wat doen we eigenlijk met haar? Welke set?
wat het beste bij de rest van haar kleren past..
vind je trouwens het maken van een mule voor wat kleertjes niet wat overdreven..
dalijk maken 30K mensen 2 mules aan voor die troep..
krijgt gaia weer opslag problemen enz enz
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 222 223 224 225 226 227 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games