|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 9:22 am
+ Jag har nästan inga rester kvar nu + Ska på första studentskivan! + Jag har en massa bra musik på datorn + Folk säger bra saker om mina nya glasögon
- Sista restdagen imorrn domokun - Jag tror att jag bara har en rest kvar, men tänk om det dyker upp en helt oväntat! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 11:14 am
Positiva faktorer
+ Jag fick MVG i datakunskap + Jag får värsta sovmorgnarna nu när två mattelektioner och en datakunskapslektion går bort från schemat + Ny låt NWs hemsida så man kan lyssna + Niclas' singel släpps snart + OMG Niclas vet vad jag heter O_O heart (ibland kommer jag bara på att tänka på det och då blir jag glad whee )
Negativa faktorer
- Pappa går runt och låter -_- - Samhällskunskap - Lär inte få det betyg jag vill ha i matematik - Allmänt ledsen... PMS?
This is an automated message sent by the Gaia Vending System. All transactions are final.
Firo purchased Blue Striper(x4) for 280 gold.
This transaction is complete and not negotiable. Thank you for using the Gaia Vending System.
Vend ID: 4809281 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 11:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:25 pm
+Silence_PSilence_PSilence_PSilence_PSilence_PSilence_PSilence_P heart +hmmmm :/ ...mina byxor kommer imorgon whee
-massa grejs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 1:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 1:42 pm
+ mono + sovit + skrivit + blir kallad miyavi... xd + koma - koma - sover bort viktiga saker - stress - fixar sig inte. - me - yeah well. - jo. - :angst:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 2:37 am
+ När jag nu väl tänker efter är det ju bara en månad tills jag fyller år whee Att vara 16 känns "moget" på nåt sätt + Seriöst, jag och Fia är värsta tvillingsjälar. Vi gillar samma saker och stuff + Snart helg! Har planer för helgen + Haha, min kompis har intervjuat mig med temat "kärlek" + Jag har äntligen kopplat in mina högtalare efter att vi har flyttat runt med datorerna XD
- Jag skriver för lite här tycker jag :< Eller hur? - Jag missade Nationella provet i matte igår. Damnit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 3:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 4:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 5:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 5:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 7:07 am
+ Asu-chan! ^^ domokun heart + Sitter hemma hos Asu ^^ + Varit i Asu's skola <.<;;
+/- L�skiga m�nniskor i hans klass.. sweatdrop Speciellt Hampus, Edvin och Bohman's jacka xd
+ Ska sova h�r scream heart whee + Har kidnappat Asu's skjorta heart ninja + Pizza till middag ^^ + Galan p� TV4 ikv�ll :3 + X - filmen O___O *H�ller i den* Wieh, ska se den senare whee heart + Asu's s�ta f�r�ldrar 3nodding + Asu, igen ninja heart + Val-kun, rasta-kun, Tweek-chan och flera andra heart ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|