Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 222 223 224 225 226 227 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 6:25 am

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:01 am

kittyocean
QYDrop
kittyocean
MOOOOOOI!

En als je tweehandig bent, ben je ambidexter 3nodding ^_^ Dat zijn de meeste jonge kinderen.

Ik probeer wel meer met links, maar het liefst heb ik mijn vork in mijn rechterhand, maar mijn mes ook! Best lastig XD

het is maar net wat je jong noemt , maar ik teken zo goed als met links als met rechts geld ijgenlijk voor als , ook gooien en vangen met waterpolo kan ik even eens met links als met rechts, dat komt om dat ik al van af klijnkinds afaan niet met rechts heb willen schijven en het dus met links deed
altands dat zechen de descundigen ( nou zijn die ook niet altijd even geloofwaardi gmaar tog )

Je hebt mensen die ambidexter zijn smile Maar de meeste kleuters zijn het... en krijgen daarna pas de voorkeur ^_^ Bij jou is het gewoon zo gebleven ^_^ Is niet erg hoor!
Het onderwijs heeft alleen voorkeur voor rechtshandigheid, omdat we een rechtshandig georienteerde maatschappij zijn (rechts rijden, we geven onze rechterhand bij handen schudden etc)

ik wist vroeger ook nooit het verschil tussen rechts en links , dat zou ook nog wel een de oorzaak kunnen zijn sweatdrop

QYDrop

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:09 am

Dat wist niemand toen ze klein waren xd
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:10 am

Oranjekorfbalpizza!

als je 10 bent moe dje dat tog ondertussen wel weten niet waar ?

QYDrop

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:31 am

QYDrop
Oranjekorfbalpizza!

ninja Ik had er nog steeds problemen mee? sweatdrop
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:39 am

Oranjekorfbalpizza!
QYDrop
Oranjekorfbalpizza!

ninja Ik had er nog steeds problemen mee? sweatdrop

ik niet meer zins ik een litteken heb op m'n RECHTER pink heb
tog nog handig een litteken

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:13 am

5VWO. Toen had ik een Wiskunde leraar die mij een truukje leerde. Ik was 17 toen ik het verschil echt leerde kennen. Mijn moeder heeft er nog moeite mee.
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:16 am

kittyocean
5VWO. Toen had ik een Wiskunde leraar die mij een truukje leerde. Ik was 17 toen ik het verschil echt leerde kennen. Mijn moeder heeft er nog moeite mee.

rechts is waar de duim links zit rofl

QYDrop

Nomen_Nescio

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 12:11 pm

Muhaaaaaa! Tijd niet geweest in deze guild. xd blaugh Waarschijnlijk kennen jullie me ook allemaal niet meer maar goed. xp
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 1:18 pm

Volgens mij heb ik je zowiezo nooit gekent XD Andere nick, of klopt et? smile

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 2:03 pm

QYDrop
kittyocean

en links is waar je duim rechts zit XD breng me nou niet in de war! Ik heb het eindelijk door!!!
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:48 pm

kittyocean
QYDrop
kittyocean

en links is waar je duim rechts zit XD breng me nou niet in de war! Ik heb het eindelijk door!!!

oke rechts is waar je de muis vast hebt als je niet links handig bent blaugh

QYDrop

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:49 pm

QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

whahaha XD
PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:52 pm

XDmaster4
QYDrop
kittyocean
QYDrop
kittyocean

whahaha XD

oke oke andere euh......
rechts is waar je meeschijft als je niet links handig bent want dan is het anders om rofl

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:55 pm

na dag mensjes ik ga werken ..... ik ben vanavond laat pas weer moed ook nog wedstrijdcouchen en zelf spellen dus tot vanavond luitjes
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 222 223 224 225 226 227 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games