|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:43 pm
Go ~Rufus-kun~ Go hej 䲠det ingen som 䲠inne kan inte dom som 䲠in loggade g堩 h䲠i kunsum jag mmenar d堤om som har get Yannah 500 gold xd xd Kolla det 䲠den allm䫴iga Go xDDDhej hej Hej Hej Go :3 hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:44 pm
Strawie, du had väl inget emot att skiljas från din Jack-et? .__o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:45 pm
~Rufus-kun~ Go ~Rufus-kun~ Go hej 䲠det ingen som 䲠inne kan inte dom som 䲠in loggade g堩 h䲠i kunsum jag mmenar d堤om som har get Yannah 500 gold xd xd Kolla det 䲠den allm䫴iga Go xDDDhej hej Hej Hej Go :3 hur är det med dig då?jo det är bara bra men fruser lite själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:46 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:47 pm
Nightmare Asura Strawie, du had väl inget emot att skiljas från din Jack-et? .__o` Nej.. Jag har en till. ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:47 pm
Go ~Rufus-kun~ Go ~Rufus-kun~ Go hej 䲠det ingen som 䲠inne kan inte dom som 䲠in loggade g堩 h䲠i kunsum jag mmenar d堤om som har get Yannah 500 gold xd xd Kolla det 䲠den allm䫴iga Go xDDDhej hej Hej Hej Go :3 hur är det med dig då?jo det är bara bra men fruser lite själv då? Jo Då det är okay.. fryser lite jag med :3 ska till skolan snart... du då går inte du i skolan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:49 pm
~Rufus-kun~ Go ~Rufus-kun~ Go ~Rufus-kun~ Go hej 䲠det ingen som 䲠inne kan inte dom som 䲠in loggade g堩 h䲠i kunsum jag mmenar d堤om som har get Yannah 500 gold xd xd Kolla det 䲠den allm䫴iga Go xDDDhej hej Hej Hej Go :3 hur är det med dig då?jo det är bara bra men fruser lite själv då? Jo Då det är okay.. fryser lite jag med :3 ska till skolan snart... du då går inte du i skolan?jag har lov hela dena veckan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:53 pm
Chibi Strawberry Alla b?r s䧡 yeah pga mig faktiskt. wink xd Yeah... o_O` Jag får komma på nåt nytt då <.< Booger..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:54 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Alla b?r s䧡 yeah pga mig faktiskt. wink xd Yeah... o_O` Jag får komma på nåt nytt då <.< Booger.. ... o.O;; .... xd lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:55 pm
... <.< Jag börjar långsamt tro på teorin att jag är rolig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 11:56 pm
Nightmare Asura ... <.< Jag börjar långsamt tro på teorin att jag är rolig gonk .___.;; Som att du inte vet om att du är det redan... lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|