|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:03 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry lol Jag har så roligt såhär på natten. razz Jo, jag märker det xd domokun xd xp whoosh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:05 pm
Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:08 pm
Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:08 pm
Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:09 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O; Vaht?@_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:10 pm
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O; Vaht?@_@ Hah?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:11 pm
*Dra i Devil Tail* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:11 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O; Vaht?@_@ Hah?! gonk nein, inget 3nodding domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:12 pm
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O; Vaht?@_@ Hah?! gonk nein, inget 3nodding domokun Aww. Ok. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:13 pm
Chibi Strawberry *Dra i Devil Tail* crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:13 pm
Filthy Chibi Strawberry *Dra i Devil Tail* crying gonk *Krama Devil Tail* MIIIN DEVIL TAIL!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:16 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Nisse tänker sjöman bli, segla till... Nu vill jag ha amalgam, amalgam, amalgam med detsamma Jag vill bli bra, så jag kan äta klyftpotatis! Nu! Nu ser jag ljuset i tunneln! Dudette...wth?! xd xd Du påminner mig om Jetz. o.O; Vaht?@_@ Hah?! gonk nein, inget 3nodding domokun Aww. Ok. smile whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|