Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 221 222 223 224 225 226 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:38 am

Eastvane
Darlaa
Eastvane
aaawwww sad ... tjah hier ook n hoop comp probs hoor.

k hoop dat je ze gauw kan (laten) fixen.

Maar ik heb geen idee wat het probleem is sad
Hij wordt gewoon zwart zonder enige reden en gaat dat helemaal uit.
Dan moet ik wachten 10/15 minuten en de stroom stekker er uit trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is en de stekker er dan weer insteken, en dan doet ie het.. soms.
Ik kan wel een nieuwe adapter kopen maar wat als het probleem nou ergens anders ligt..

klinkt n beetje alsof je monitor oververhit raakt. kijk eens of dit klopt of die echt erg heet word ?. dit kan te maken hebben met de adapter maar ook de monitor zelf..... tjah, k moet bekennen ben geen echte ict er, maar heb recent uitgevonden dat de reden dat mijn latop steeds afslaat ermee te maken heeft dat de videokaart oververhit raakt als ik em simpel weg ff op tafel laat staan (ventilatie zit dom genoeg onder :S:S:S:S )

Hij is wel wat warm.. maar dat is toch altijd zo? mijn nieuwe alarmwekker wordt heter. sweatdrop
Ik had het idee dat de adapter oververhit raakt want die wordt wel bloedheet, vreemt dat zou toch niet mogen. ik hem al zoveel mogelijk ruimte gegeven maar misschien moet ik alle troep bij mijn monitor is opruimen maar die word alleen van boven heet en daar is ie geventileert en staat ie vrij. En ohjah als de kat onder men bureau heb zitten klooien en al het papier en zo wat daar op opgestapeld ligt over de adapter kiepert gaat ie zeker weten uit.
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:41 am

nee hoor , ik heb hier n aantal adapters die ook 3000 graden worden razz .

bv die van me laptop. die kan ik soms gewoon niet eens aanraken omdat ie zo heet is, maar die functioneerd gewoon nog steeds zoals t moet. weet niet of t daar wel echt aan licht. trouwens.... een monitor met adapter ??.....

ik heb hier 3 schermen en in de rest van t huis hebben we der 3 ofzo maar geen enkele heeft adapter :S.... wat raar.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:45 am

Het is een LCD scherm..
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:49 am

heb t net gechecked volgens mij kan k beter me mond houden XD XD XD XD ......... sweatdrop

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 6:02 am

Hoe kan ik een gat in de wetten vinden zodat ik toch alle muziek kan gebruiken die ik wil?

Ik mag immers muziek beluisteren met mijn vrienden..... dat mag zomaar. Daar hoef ik geen rechten over te betalen. Dat staat gewoon letterlijk in de teksten over auteursrechten.

En ik mag muziek voor eigen gebruik, zoals oefenen etc gebruiken.

Dus hoe kan ik een gat vinden? Of maak ik me druk om niets? Want heel veel podcasters gebruiken allemaal muziek.... en niet alles is Podsafe!!
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:08 am

gaia doet raar met emoticons in mijn signature..
en vandaag van vaderdag wel een succes..cd's van deep purple werken altijd XD

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:30 am

Ja Joey en Pacey zijn weer samen! 4laugh ... stare nou sorry hoor ik heb Dawsons creek al in geen eeuwen meer gezien.

Emoticons hebben toch nooit in siggies gewerkt..

^_^ ik heb een kasteeltje van kersenbonbonsgemaakt nog en in mijn ourtfre (of hoe je het ook schrijft) van plakband aluminiumfolie dingen. Het is ook zo moeilijk voor mannen.. maar vaderdag gaat om het idee, hij is bijna jarig dan koop ik wel iets ''echts''
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 11:25 am

ik heb vandaag een wedstrijd gehad ^^
ben helemaal kapot! maar heb er wel een paar PR's aan overgehouden *yay!! ^^*

mijn vader heeft trouwens klassieke muziek gekregen en een dvd over Rembrandt 3nodding
had ie gister allemaal al gekregen want vandaag was iedereen weg XD

Tranbo

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 11:47 am

Ik ben het eerlijk gezegt vergeten, maar weet niet zeker of ik er iets aan had gedaan als ik het wel wist... ^^' Liever af en toe een kadootje ^^;;
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 2:01 pm

Morgen tussen half 12 en kwart voor 2 ff voor me duimen dat me wiskunde goed gaat wink

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 5:10 pm

omg kijk naar de tijd... kijk naar de tijd gonk gonk gonk gonk .. pffffff bijna 2 avonden niet geslapen... k kruip me nestje in en moet morgen ff een natuurkunde herkansing verpesten (letterlijk) om zo een nieuwe te krijgen (vertel later wel waarom) stage verslag inleveren project inleveren en naar t saaie gezwam van de leraren/medestudenten aanluisteren. pffffff.

maargoed me stage verslag is af (weet iemand waar je swfjes gratis kan uploaden dan post ik hem)
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 1:36 pm

- Die tuthola heeft voor de 3e keer haar item teruggetrokken uit de marketplace en hoger op de marketplace weer ingeschreven. Tuthola dat ze is. Ze motiveert me niet meer om bij haar te kopen!!! En als het kon, zou ik anderen voor haar waarschuwen.

- Stage gelopen, reflectie getyped (bagger one), dagen uitgerekend (straks 124 dagdelen gelopen, terwijl 150 moet, maar heb hiervoor al 5 maanden 5 dagen in de week stage gelopen, dus heb praktisch mijn gehele stage opnieuw gedaan!!!), huis op de pc getekend (stagewerkblad), werkstuk doorgelezen (nu nog de theorie! And that one is gonna be a pain................).

- Moet dus nog die enorme hoeveelheid teksten voor woensdag lezen, en een gespreksthema voorbereiden, waar ik totaal geen aanknopingspunten voor heb. Hoe moet je een gespreksthema voorbereiden? Moet je een betoog houden? Moet je een monoloog houden? Moet je een discussie starten?

- En ik hoop dat ik dat rot werkstuk niet hoef aan te vullen. Dat zou vervelend zijn. Big time.

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 9:36 pm

Ehm User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.^_^;
^ wat is dit zeg
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 11:34 pm

waar blijft die update nou ik heb gezien gisteravond dat towns ofline was, en nu istie weer online maar geen update :S:S:S versie is nog steeds 0,992

Digipyro

number_17

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 3:03 am

de discussies in de discussie topic worden alleen maar leuker de afgelope dagen whee

@darlaa: ik heb geen idee sweatdrop
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 221 222 223 224 225 226 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games