|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:01 am
+ Hopey kommer hit på onsdag. whee heart + Hopey i allmänhet. xd domokun + Myrorna i mitt rum ska vara väck nu. + Bara två dagar kvar i skolan. + Ska rita sen. + Rollspela lite mer mot kvällskvisten. + Valgarv, Jordbubbis, Solstråle och alla andra vänner jag kan vända mig till. ^^
- Ryggont. - Allt som var offtopic här inne tidigare, var jobbigt att bläddra igenom. - Gillar inte att folk säger elaka saker om någon bakom honom/hennes rygg. - Mindre god mat till middag. - Msn krånglar fortfarande. *Strypa* - Ett par saker jag tänker på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:51 am
+ Hela helgen. ^^ + Latarna pa musiken, fick fin stamma. =P
- Saknar Jennifer sa att det gor ont... v.v - Bleh, orka Linda... Hon blev sur igen for ingenting. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:02 am
+ [plus] Jag sitter och redigerar min, Filippa och Nassimas lerfilm (Psykopaten Bää). Ska lämna in den istället för den andra filmen jag höll på med (som suger xD (No offense, Nassima)). Den är så helt djävla underbart!! Älska lerfilm! Älska psykopaten Bää xd heart heart heart Yay, har aldrig använd iMovie innan men jag fan bäst! Fatta duktig jag är xD Det går, för det mesta, som jag vill ^_________^
- [minus] Weirdad dröm xD Kan inte hitta musiken vi använde till PsBää. Måste använda den igen. Har ett aldeles för kort klipp >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:26 am
Nej, för den har jag också. Jag behöver båda hela låtarna. I PsBää är det bara jättekorta klipp. Jag behöver hela till för- och eftertexterna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:56 am
+ ..helgen som va!! heart ...men jag ska inte tr嫡 ut er h䲮...har redan pratat s?r alla som r嫡de st?p堭ig irl ig岠 twisted + ska ĎTLIGEN skaffa skor 堳宮t till balen idag 3nodding ...sen har jag mitt p堤 torra...f?satt att det ? huvud taget blir n姯n bal vill s䧡... sweatdrop + "behaglig" klump i magen fr宠helgens h䮤lser som dessutom verkar h嬬a i sig whee heart det 䲠inte diekt behagligt men det g?nte ont heller...ungef䲠som n䲠man 䲠nerv?en 䮤堩nte...
+/- har 䮴logen kommit ig宧 p堡llvar med mitt arbete om Jugoslavienkonflikten....synd att b?rna jag l审t antingen f岠mig att somna eftersom att dom 䲠skrivna p堥tt s堪䫬a byrokratiskt drygspr嫮..lr att dom ska va s堲塠att man fan m岠illa ett par timmar efter崠 whee
- hade 䫴a 宧estfyllda dr?n i natt... whee , tur att den inte var sann...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|