|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:41 pm
prrnill Okej. Konstigt. sweatdrop *petar p媛 Joo. Man tror man ska lida och dö men man gör inte det. o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:42 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk Jag är dålig så du är säkert bättre än mig. sweatdrop Nej. Jag kan typ rita streckgubbar. Blixtra såg på j-cult hur jag ritade. Jag har vittne. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Anashi *Ritar om den till en piratflagga, och sätter tillbaka den i handen sen* A pirate i was meant to be! Trim teh sails and roam teh sea! *börja sjunga* xd *Skratt* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._. ANNA!!!!!! RIIIIIIIITA! heart Jag hade en bild till dig! MEN MIN DATOR MOBBADE SÖŽDER SIG SÅ DEN Ä’ BORTA!! crying crying Ska fixa en ny. gonk Jag kan rita till dig med wink så blir det jämt biggrin surprised JAA!! heart Det låter bra. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:43 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._. ANNA!!!!!! RIIIIIIIITA! heart Jag hade en bild till dig! MEN MIN DATOR MOBBADE SÖŽDER SIG SÅ DEN Ä’ BORTA!! crying crying Ska fixa en ny. gonk Jag kan rita till dig med wink så blir det jämt biggrin surprised JAA!! heart Det låter bra. whee Har du kvar den fula jag rita till dig? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk Jag är dålig så du är säkert bättre än mig. sweatdrop Nej. Jag kan typ rita streckgubbar. Blixtra såg på j-cult hur jag ritade. Jag har vittne. xd Jag kan knappt rita alls om det inte är på datorn. sweatdrop Till och med mina streckgubbar är fula. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth prrnill Okej. Konstigt. sweatdrop *petar p媛 Joo. Man tror man ska lida och dö men man gör inte det. o_o Kanske borde testa. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 ä²´or, stoppar ä²´orna i munnen och skjuter dom på ¡lla* whee >___<;!!! gonk ............... domokun !! xp <__<;.... domokun dundundundun dundundun, duuuun.. xp eeek!o_O haha domokun *petar pÃ¥ din arm med en pinne* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:44 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk Jag är dålig så du är säkert bättre än mig. sweatdrop Nej. Jag kan typ rita streckgubbar. Blixtra såg på j-cult hur jag ritade. Jag har vittne. xd Jag kan knappt rita alls om det inte är på datorn. sweatdrop Till och med mina streckgubbar är fula. 3nodding Vet inte hur du ritar i verkligheten. Men du är väldigt bra på att göra på datorn iallafall. Jag kan inte göra på datorn heller. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Har du kvar den fula jag rita till dig? ;D Ful?! Jag har inte fått någon ful bild som du har ritat. wink whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Har du kvar den fula jag rita till dig? ;D Ful?! Jag har inte fått någon ful bild som du har ritat. wink whee MEN DEN VA MENAD ATT BLI FUL! razz Jag o Mli satt o garva åt den! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:45 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk Jag är dålig så du är säkert bättre än mig. sweatdrop Nej. Jag kan typ rita streckgubbar. Blixtra såg på j-cult hur jag ritade. Jag har vittne. xd Jag kan knappt rita alls om det inte är på datorn. sweatdrop Till och med mina streckgubbar är fula. 3nodding Vet inte hur du ritar i verkligheten. Men du är väldigt bra på att göra på datorn iallafall. Jag kan inte göra på datorn heller. sweatdrop Lär dig darling. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:46 pm
Chibi Strawberry Lär dig darling. domokun Äsch. Går inte, har för dåligt tålamod. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra MEN DEN VA MENAD ATT BLI FUL! razz Jag o Mli satt o garva åt den! XD xd Den är ju söt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra MEN DEN VA MENAD ATT BLI FUL! razz Jag o Mli satt o garva å´ den! XD xd Den ä² ju s? vart? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|