|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:37 pm
Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..*kasta en toarulle i huvudet p媠GOT YA'! xd scream Våga inte använda mina vapen! gonk *Kasta massa toarullar på* Haha xp RETRÄTT! *springa med en liten vit pluttig flagga* *Tar flaggan* eek Chibi Strawberry: Söt sigg. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee >___<;!!! gonk ............... domokun !! xp <__<;.... domokun dundundundun dundundun, duuuun.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._. ANNA!!!!!! RIIIIIIIITA! heart Jag hade en bild till dig! MEN MIN DATOR MOBBADE S֎DER SIG SŠDEN Ē BORTA!! crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:38 pm
Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..*kasta en toarulle i huvudet p媠GOT YA'! xd scream Våga inte använda mina vapen! gonk *Kasta massa toarullar på* Haha xp RETRÄTT! *springa med en liten vit pluttig flagga* *Tar flaggan* eek Chibi Strawberry: Söt sigg. whee *Ritar om den till en piratflagga, och sätter tillbaka den i handen sen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee >___<;!!! gonk ............... domokun !! xp <__<;.... domokun dundundundun dundundun, duuuun.. xp eeek!o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:39 pm
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._. ANNA!!!!!! RIIIIIIIITA! heart Jag hade en bild till dig! MEN MIN DATOR MOBBADE S֎DER SIG SŠDEN Ē BORTA!! crying crying Ska fixa en ny. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee >___<;!!! gonk ............... domokun !! xp <__<;.... domokun dundundundun dundundun, duuuun.. xp eeek!o_O haha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:40 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry: Söt sigg. whee Tack! whee *vill också vara bra på att rita* gonk Jag är dålig så du är säkert bättre än mig. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi *Ritar om den till en piratflagga, och sätter tillbaka den i handen sen* A pirate i was meant to be! Trim teh sails and roam teh sea! *börja sjunga* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|