|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:29 pm
by the way folket.... nu ska jag gå o nanna..... snutta kudde....... vända mej i snarkhörnan.... me andra ord:....SOOOOOOOOVAAAAAAAA *skönt* herrå folket.. *MorpZar er alla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:29 pm
Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:30 pm
whee Nu känns det mycket bättre. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:32 pm
Filthy Anashi Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..*kasta en toarulle i huvudet p媠GOT YA'! xd scream Våga inte använda mina vapen! gonk *Kasta massa toarullar på* Haha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:33 pm
Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..*kasta en toarulle i huvudet p媠GOT YA'! xd scream Våga inte använda mina vapen! gonk *Kasta massa toarullar på* Haha xp RETRÄTT! *springa med en liten vit pluttig flagga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:34 pm
Jetzudan Rebirth whee Nu känns det mycket bättre. :3 Vilken tur. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:35 pm
Anashi Sostrate Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee >___<;!!! gonk ............... domokun !! xp <__<;.... domokun dundundundun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream eek ... *Smyga iväg* ..*kasta en toarulle i huvudet p媠GOT YA'! xd scream Våga inte använda mina vapen! gonk *Kasta massa toarullar på* Haha xp RETRÄTT! *springa med en liten vit pluttig flagga* *Tar flaggan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:36 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:36 pm
Chibi Strawberry Kitten Celeste är skyldig mig en tisdag. ._. ANNA!!!!!! RIIIIIIIITA! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|