|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:07 am
on my mind: wiskunde AAh, ik kan mijn formule kaart niet vinden.. x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:11 am
Ik vind de donation items nu veeeeel te duur XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:14 am
ja, maar ik vind die dark halo zwaar tof. weet jij toevallig hoe paypal werkt ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:43 am
Nopes; ik weet er niets van sad Ken wel zat buitenlandse mensen, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 5:05 am
Laatste lesdag vandaag gehad. Nu komende week exame week, dan nog alles inlevere en voor sommige zomerschool, sportdag, schoolfeest, dan boeken inleveren en klaar. Totaaal nog niet het gevoel alsof het bijna vakantie is. Eigenlijk voor het eerst ook nog helemaal geen behoefte aan vakantie sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:11 am
crying het probleem met mijn beeldscherm wordt steeds erger. Vanochtend viel ie uit kreeg ik hem weer aan de praat viel ie meteen weer uit de volgende drie pogingen om hem weer aan de praat te krijgen mislukten en toen het de volgende keer weer lukte viel hij even later weer uit... ik wilde dit vanochtend ook posten.. toen ''poef''
En ik had geen tijd meer, moet tien minuten/kwartier wachten tot ik het weer kan proberen, want ik moes weg dus moest ik mijn comp zo uitdrukken. gelukkig kan mijn compie daar tegen, lang leven XP, als hij vastloopt of stroomuitval is. alleen als jem uitzet terwijl ie juist aan het opstarten of afsluiten is raakt ie over zijn toeren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:32 am
aaawwww sad ... tjah hier ook n hoop comp probs hoor.
k hoop dat je ze gauw kan (laten) fixen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 12:20 am
Maar eens gaan leren voor de tentamenweek sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 2:07 am
The Forbidden Angel Maar eens gaan leren voor de tentamenweek sad ja van het zelfde, 8proefwerken en 2lees/luister toetsen! --' gelukkig hebbik eht moeilijkste (14symbolen voor atomen natuur scheikunde) als helemaal af ^_^, en nu nog de rest --'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:04 am
.~Horsie~Anne~. The Forbidden Angel Maar eens gaan leren voor de tentamenweek sad ja van het zelfde, 8proefwerken en 2lees/luister toetsen! --' gelukkig hebbik eht moeilijkste (14symbolen voor atomen natuur scheikunde) als helemaal af ^_^, en nu nog de rest --' Hihi moet nog beginnen, heb iedere dag zo'n 2 tentames.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:04 am
The Forbidden Angel .~Horsie~Anne~. The Forbidden Angel Maar eens gaan leren voor de tentamenweek sad ja van het zelfde, 8proefwerken en 2lees/luister toetsen! --' gelukkig hebbik eht moeilijkste (14symbolen voor atomen natuur scheikunde) als helemaal af ^_^, en nu nog de rest --' Hihi moet nog beginnen, heb iedere dag zo'n 2 tentames. yup, ik ook --'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:26 am
Friggin bad new: De 3 minpunten, waar je er maar 2 van mag hebben, zijn er nu weer 4 geworden. Moet nu een hartstikken goed cijfer halen voor dat opstel van aadrijkskunde, omdattie twee keer telt. Maar die heb ik verknalt, had geen idee wattie allemaal wilde hebben van me. Moet nog een herkansing inhalen van natuurkunde, waar ik een 5,4 voor sta, en voor die toets had ik een 4,6 ofzo. Ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet het gewoon halen! Ik heb geen zin om dit hele jaar over te doen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:38 am
veeeel succes Buttonfly!
*buttonfly! buttonfly!* ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 4:00 am
Eastvane aaawwww sad ... tjah hier ook n hoop comp probs hoor. k hoop dat je ze gauw kan (laten) fixen. Maar ik heb geen idee wat het probleem is sad Hij wordt gewoon zwart zonder enige reden en gaat dat helemaal uit. Dan moet ik wachten 10/15 minuten en de stroom stekker er uit trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is en de stekker er dan weer insteken, en dan doet ie het.. soms. Ik kan wel een nieuwe adapter kopen maar wat als het probleem nou ergens anders ligt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 4:34 am
Darlaa Eastvane aaawwww sad ... tjah hier ook n hoop comp probs hoor. k hoop dat je ze gauw kan (laten) fixen. Maar ik heb geen idee wat het probleem is sad Hij wordt gewoon zwart zonder enige reden en gaat dat helemaal uit. Dan moet ik wachten 10/15 minuten en de stroom stekker er uit trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is en de stekker er dan weer insteken, en dan doet ie het.. soms. Ik kan wel een nieuwe adapter kopen maar wat als het probleem nou ergens anders ligt.. klinkt n beetje alsof je monitor oververhit raakt. kijk eens of dit klopt of die echt erg heet word ?. dit kan te maken hebben met de adapter maar ook de monitor zelf..... tjah, k moet bekennen ben geen echte ict er, maar heb recent uitgevonden dat de reden dat mijn latop steeds afslaat ermee te maken heeft dat de videokaart oververhit raakt als ik em simpel weg ff op tafel laat staan (ventilatie zit dom genoeg onder :S:S:S:S )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|