|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 3:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 4:00 am
Piru vie! Nyt olen vihdoinkin keksinyt jotain järkevää tekemistä!
Alan tekemään biittejä industrialiin, jonka jälkeen koitan väkertää niistä ihan kunnon biisejä.
Aka... alan tekemään industrialia! 3nodding
...saas nähä kauan tätäkin innostusta riittää... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 12:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 2:09 pm
Hahaa... koneen aukaisin ja poistin siitä kuoret...
Huomaa kyllä miten ankean näköinen tuo on, kun siinä ei ole mitään mitä ei marketista oston mukana tullut.... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 4:03 am
Piirtolauta <3 (nytkin suunnistan netissä ilman hiirtä biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 2:00 pm
Minuutti keskiyöhön Suomen aikaa:S Pitäisi vissiin nukkua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 5:22 am
Saatiin eilen yöllä helvetin loistavia ideoita...
Spämmitään ihmisiä irc-galleriassa ja kysellään viljoa koko aika siihen pisteeseen asti, että kaikilla menee hermot.
Kieltämättä pakko myöntää että valvominen kuuteen asti ei kannata... Siis minunhan PITI mennä yhdeltä jo kotiin bussilla, mutta kun myöhästyin siitä ja meininki vähän venyi, päätimme valvoa kuuteen asti ja mennä sitten silloin bussilla.
Ja hyvin toimi koko homma.. Tosin että nyt hieman hävettänee... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 4:26 am
Sijoitukset kannatti näköjään... myin pari itemiä jotka hankin aikanaan sijoittamis mielessä ja nyt minulla olisi varaa vaihtaa tuo nimenikin... Sitä tässä olen harkinnut jonkin aikaa, mutta en tiedä vielä.... pitää katsoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 11:32 am
Hips, tulin kurkkaa. Vähän jäänyt Gaia kiireiden alle. sad Piru vie, pitää mennä takaisin sinne Saksaan töihin, jotta on taas duunissa aikaa kirjotella foorumeille, jne. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 5:10 am
Olen jostain syystä huomannut viettäväni paljon aikaa Market Placessa ostamassa halvalla ja myymässä hieman voitolla... surprised
Sijoittaminen selvästi kans kannattaa... sillä tavalla voi hyvin kerätä rahaa pahan päivän varalle. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 5:36 am
Hmm... Pohtimus maximus sanoo niin että onkohan tuo Zurg juttu tullut jäädäkseen? Meinaan vaan että ku ei niille mikään itemi joka silmille menee sovi (muutakuin noi 4d goggles..) ja muutenkin, niin että kuitenkin kun bartonissa myydään vielä sitä energia juomaakin ja kaikkea...
Se vaan olis hyvä jos ne on jäädäkseen, mutta saisivat sen verran nähdä vaivaa että sais ees laseja päähän ja muuta tommosta että ne menis niillä oikeeseen kohtaan tai jotain. Sois meinaan helvetin hyvä. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 12:15 am