|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:22 pm
Anashi *Tar fram ett r?ch n岡 䲴or, stoppar 䲴orna i munnen och skjuter dom p堡lla* whee *får en i pallet* What the? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:23 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding Jaa då. :3 *tar fram lite te och dricker* Någon som vill ha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:25 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding Jaa då. :3 *tar fram lite te och dricker* Någon som vill ha? *skakar p堨uvudet* men cola skulle inte vara helt fel. *g岠p堣olajakt* Cola? gonk Det var århundraden sen jag drack det. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:25 pm
Mr.J Jetzudan Rebirth F?tt platsen finns inte p堫artorna. Och att s䧡 skulle f??framtida ?raskningar. Pm:a mej d塡!!!! Bwahahaha, in your dreams pal. domokun Men tror du på det jag snackar om på allvar? xp Egentligen så flummar jag bara fram saker på random.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding Jaa då. :3 *tar fram lite te och dricker* Någon som vill ha? *skakar p堨uvudet* men cola skulle inte vara helt fel. *g岠p堣olajakt* Cola? gonk Det var århundraden sen jag drack det. gonk Cola som är så gott! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J *spelar milit䲠revelj p堥n trumpet* OKAY!!! SOM MORGON GYMNASTIK.... 25 armh䶮ingar..... NU!!!! SIR YES SIR!! *gor 25 armhavningar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:27 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding Jaa då. :3 *tar fram lite te och dricker* Någon som vill ha? *skakar p堨uvudet* men cola skulle inte vara helt fel. *g岠p堣olajakt* Cola? gonk Det var århundraden sen jag drack det. gonk Cola som är så gott! eek Jaaa, men jag får inte dricka cola. ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:27 pm
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth F?tt platsen finns inte p堫artorna. Och att s䧡 skulle f??framtida ?raskningar. Pm:a mej d塡!!!! Bwahahaha, in your dreams pal. domokun Men tror du på det jag snackar om på allvar? xp Egentligen så flummar jag bara fram saker på random. OF COURSE i believe you...... or not stare tror du på de här: JAG vet var gambino är.... han flydde tills sin hemliga månbas på en rosa elefant med rosa prickar....?? låter de trovärdigt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:28 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding Jaa då. :3 *tar fram lite te och dricker* Någon som vill ha? *skakar p堨uvudet* men cola skulle inte vara helt fel. *g岠p堣olajakt* Cola? gonk Det var århundraden sen jag drack det. gonk Cola som är så gott! eek Jaaa, men jag får inte dricka cola. ;___; Stackare. .__. *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|