|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:11 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill *tittar på* Ska jag kittla igen? whee Snälla nej tack. xp Det kan även vara farligt eftersom jag tappar andan. Ah, okej. *låter bli* Det är bra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:12 pm
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J KITTLA HONOM TILLS HAN BERæ#8222;TTAR VAR JOHHNY.K GAMBINO FINNS!!!! Alltså... det är något jag har att berätta för dig... du vet inte var han finns... vet ja redan XD g?e bara f? j䶬as me dej MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAA Nej... inte det... jag vet var han är... MEN! Johnny K. Gambino... är din FAR! Dun dun DUUUUUUN! Eller hur... stare annars e han din lilla.. öööh... njae de kanske e för privat.... eeeehmm... *host host* SEXLEKSAK...EEEH ja menar... NALLE PUH GJORDE DET.. HAN E DEN SKYLKDIGE!! Men.. förresten OM du vet var han e.... TELL MEH TELL MEH TELL MEEEEEEEEEEEH!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:12 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill *tittar på* Ska jag kittla igen? whee Snälla nej tack. xp Det kan även vara farligt eftersom jag tappar andan. Ah, okej. *låter bli* Det är bra. 3nodding *känner sig snäll* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:13 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:14 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill *tittar på* Ska jag kittla igen? whee Snälla nej tack. xp Det kan även vara farligt eftersom jag tappar andan. Ah, okej. *låter bli* Det är bra. 3nodding *känner sig snäll* 3nodding Man skall alltid vara snäll. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill *tittar på* Ska jag kittla igen? whee Snälla nej tack. xp Det kan även vara farligt eftersom jag tappar andan. Ah, okej. *låter bli* Det är bra. 3nodding *känner sig snäll* 3nodding Man skall alltid vara snäll. 3nodding Inte mot superelaka människor. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:18 pm
Mr.J JA!! berätta var han e så mina soldater (om jag haft några sweatdrop ) kan slita skallen av honom!!!! ANNARS FÅR DU GÖRA 9999999999999999999999999 ARMHÄVNINGAR!!!! BERÄTTA NU DIN SLASHAS!! Vill du verkligen slita huvudet av din far? neutral prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:20 pm
Jetzudan Rebirth Mr.J JA!! berätta var han e så mina soldater (om jag haft några sweatdrop ) kan slita skallen av honom!!!! ANNARS FÅR DU GÖRA 9999999999999999999999999 ARMHÄVNINGAR!!!! BERÄTTA NU DIN SLASHAS!! Vill du verkligen slita huvudet av din far? neutral prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. OM han nu skulle vara min far...... vilket han inte är stare men SKIT samma!!" regeringen har sänt ut mej för att hitta o oskadligöra (de betyder DÖDA i min öron xd ) johhny.K gambino... berätta var han finns annars kan du räknas som med brottsling o därmed......... en SUPERELAK MÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:21 pm
Jetzudan Rebirth prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. Precis. neutral Men mot alla andra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J JA!! berätta var han e så mina soldater (om jag haft några sweatdrop ) kan slita skallen av honom!!!! ANNARS FÅR DU GÖRA 9999999999999999999999999 ARMHÄVNINGAR!!!! BERÄTTA NU DIN SLASHAS!! Vill du verkligen slita huvudet av din far? neutral prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. OM han nu skulle vara min far...... vilket han inte är stare men SKIT samma!!" regeringen har sänt ut mej för att hitta o oskadligöra (de betyder DÖDA i min öron xd ) johhny.K gambino... berätta var han finns annars kan du räknas som med brottsling o därmed......... en SUPERELAK MÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eek Jag vill döda honom lika mycket som du. Men jag kan inte avslöja vart han är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:22 pm
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J JA!! berätta var han e så mina soldater (om jag haft några sweatdrop ) kan slita skallen av honom!!!! ANNARS FÅR DU GÖRA 9999999999999999999999999 ARMHÄVNINGAR!!!! BERÄTTA NU DIN SLASHAS!! Vill du verkligen slita huvudet av din far? neutral prrnill: Näe, inte mot dom. För dom är superelaka. OM han nu skulle vara min far...... vilket han inte är stare men SKIT samma!!" regeringen har sänt ut mej för att hitta o oskadligöra (de betyder DÖDA i min öron xd ) johhny.K gambino... berätta var han finns annars kan du räknas som med brottsling o därmed......... en SUPERELAK MÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eek Jag vill döda honom lika mycket som du. Men jag kan inte avslöja vart han är. WHY NOT?? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|