|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:32 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:33 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Men det går bra att sitta på. 3nodding *sätter sig på kudden* Jo det g岠det. 3nodding Vill du också sitta på kudde?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:36 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Men det går bra att sitta på. 3nodding *sätter sig på kudden* Jo det g岠det. 3nodding Vill du också sitta på kudde? N䥬 det beh?inte. sweatdrop Okej. *kastar iv䧠kudden* Huh? Varför du göra så? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Won't you join us? Shitteru kai? Rakuen ni tsuzuku michi no koto Won't you join us? Saa Ikou boku to issho ni
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Men det går bra att sitta på. 3nodding *sätter sig på kudden* Jo det g岠det. 3nodding Vill du också sitta på kudde? N䥬 det beh?inte. sweatdrop Okej. *kastar iv䧠kudden* Huh? Varför du göra så? o.o Uh.. jag vet inte.. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:39 pm
o_o Argh! *Springa iväg* >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:39 pm
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Men det går bra att sitta på. 3nodding *sätter sig på kudden* Jo det g岠det. 3nodding Vill du också sitta på kudde? N䥬 det beh?inte. sweatdrop Okej. *kastar iv䧠kudden* Huh? Varför du göra så? o.o Uh.. jag vet inte.. neutral xd Lol. Ska jag hämta tillbaka den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:40 pm
Anashi o_o Argh! *Springa iväg* >__< xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:40 pm
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Men det går bra att sitta på. 3nodding *sätter sig på kudden* Jo det g岠det. 3nodding Vill du också sitta på kudde? N䥬 det beh?inte. sweatdrop Okej. *kastar iv䧠kudden* Huh? Varför du göra så? o.o Uh.. jag vet inte.. neutral xd Lol. Ska jag hämta tillbaka den? Ja, tack. *ser söt ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:42 pm
Sostrate Anashi o_o Argh! *Springa iväg* >__< xd domokun *Peka på* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 12:46 pm
Anashi Sostrate Anashi o_o Argh! *Springa iväg* >__< xd domokun *Peka på* gonk eek !*pekar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|