Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 219 220 221 222 223 224 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:10 am

On my mind: NOG MAAR 4 WERKSTUKKEN!! w00t! W00t!!!!
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:24 am

* on my mind, sorry voor het zoveel posten mensen... heb me vandaag de hele dag verveeld.... moest van me baas aan me stage verslag werken... had alleen me stage boek nie bij me waardoor ik dus geen drol kon verzinnen :S.....

mja on my mind... ik wil cg-en ondanks dat ik nog zoveel moet doen sad sad sad

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 7:53 am

ik kwam er om 15h achter dat ik nog aan mijn werkstuk moest beginnen XD WOOPS!

Ik doe vandaag nog de omschrijving wat is autisme, en morgen werk ik wel voor mijn meesterstuk XD En woensdag doe ik wel weer werkstuk XD

Niet vergeten; zondag voor mijn soort van laatste tentamen (mondeling) voorbereiden XD!!!!
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 9:23 am

The Forbidden Angel
Eastvane
wrom ga je dan niet met vriendinnen ? mij lukt t ook nie als ik alleen ga, wel als ik met vrienden ga smile .

Tsja.. zo vreselijk veel vriendinnen heb ik niet, en de ene der vriend is der, en de ander zit op school, de ander werkt.
Dus zit niet veel anders op, aangezien de tijden dat hun tijd hebben ik haast nooit tijd heb sweatdrop

Hmm k zit met een zin uit een lied, alleen is ie nogal lastig te begrijpen..:

"But no one ever tells you that forever, feels like sitting home, all alone inside your head."

Iemand enig idee hoe deze zin op te vatte of wat ermee bedoeld wordt? sweatdrop

''but no one'' er komt nog een zin voor, waar dat forever op slaat, maar weet niet wat die zin is..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 10:52 am

Mijn ouders zijn een week weggeweest... het aanrecht wordt nu toch wel erg vol... misschien zou ik het spul.. in de ..afwasmachine moeten zetten? o.o
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 11:40 am

[ Message temporarily off-line ]

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 12:03 pm

Succes!!!!
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 12:04 pm

Tuurlijk duim ik voor je ^.^
*Ziet dat Kitt em net voor is xD*

Oranjekorfbalpizza!

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 12:21 pm

Darlaa
The Forbidden Angel
Eastvane
wrom ga je dan niet met vriendinnen ? mij lukt t ook nie als ik alleen ga, wel als ik met vrienden ga smile .

Tsja.. zo vreselijk veel vriendinnen heb ik niet, en de ene der vriend is der, en de ander zit op school, de ander werkt.
Dus zit niet veel anders op, aangezien de tijden dat hun tijd hebben ik haast nooit tijd heb sweatdrop

Hmm k zit met een zin uit een lied, alleen is ie nogal lastig te begrijpen..:

"But no one ever tells you that forever, feels like sitting home, all alone inside your head."

Iemand enig idee hoe deze zin op te vatte of wat ermee bedoeld wordt? sweatdrop

''but no one'' er komt nog een zin voor, waar dat forever op slaat, maar weet niet wat die zin is..

Ok het hele stukkie dan ff;

'Cause I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 12:48 pm

Het begint met Dat hij daar maar zit, door het raam te kijken, en het voelt als een eeuwigheid dat hij dat doet. De laatste 2 zinnen vervormen wat hij er voor zei, namelijk dat het symbolisch was voor alleen thuis zitten en aan de "you" persoon denkend... iig, dat is mijn opvatting.

Oranjekorfbalpizza!

Ofriel

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 12:55 pm

mn examens (jah ik moet nog beginnen) domokun
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 1:00 pm

succes ermee!!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 1:25 pm

Oranjekorfbalpizza!
Het begint met Dat hij daar maar zit, door het raam te kijken, en het voelt als een eeuwigheid dat hij dat doet. De laatste 2 zinnen vervormen wat hij er voor zei, namelijk dat het symbolisch was voor alleen thuis zitten en aan de "you" persoon denkend... iig, dat is mijn opvatting.

Oew thank you, ik denk dat ik hem een beetje volg. Ik nam hem namelijk heel anders op
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 1:59 pm

Mijn eerste podcast gemaakt! Woei!!

Als mijn partner het goedkeurt, krijgen jullie de link ook ^_^

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 2:14 pm

heb net op tektek n andere ava gemaakt n hele vooruitgang biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin 1 deze dagen ben ik nie meer te herkennen ^^.

* in de ochtend aangepast

ik wil donaten (5 euro) weet iemand hoe paypal werkt ? hoe ik dat aanvraag enzo ? is er iemand met ervaring mee ?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 219 220 221 222 223 224 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games