|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:07 am
Chibi Strawberry Få bort Kitten Celeste från denna planet? sweatdrop Kan tyvärr inte göra det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:08 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Få bort Kitten Celeste från denna planet? sweatdrop Kan tyvärr inte göra det sweatdrop Förstod väl det. crying Nåja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:09 am
Chibi Strawberry Förstod väl det. crying Nåja.. Ledsen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:10 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Förstod väl det. crying Nåja.. Ledsen gonk Nah. Det är ok. I'll be fine. Men jag tycker inte om att han snackar skit. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:11 am
Chibi Strawberry Nah. Det är ok. I'll be fine. Men jag tycker inte om att han snackar skit. gonk Stoppa en strumpa i hans mun eek Eller bara ignorera honom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:12 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nah. Det är ok. I'll be fine. Men jag tycker inte om att han snackar skit. gonk Stoppa en strumpa i hans mun eek Eller bara ignorera honom? sad Hur skulle det kännas för dig om någon sa nåt elakt om din flickvän?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:13 am
Chibi Strawberry sad Hur skulle det kännas för dig om någon sa nåt elakt om din flickvän? Beror på vem som säger det, men nog skulle jag ogilla det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:13 am
*önskar att hans gaffel var en katana*... :'o...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:15 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry sad Hur skulle det kännas för dig om någon sa nåt elakt om din flickvän? Beror på vem som säger det, men nog skulle jag ogilla det Mm.. Och eftersom Kitten sa nåt elakt om min pojkvän så vill jag gärna utrota honom..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:16 am
Chibi Strawberry Mm.. Och eftersom Kitten sa nåt elakt om min pojkvän så vill jag gärna utrota honom.. Då förstår jag lite bättre.. Men jag tänker inte skada någon gonk Fight words with words <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:19 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Mm.. Och eftersom Kitten sa nåt elakt om min pojkvän så vill jag gärna utrota honom.. Då förstår jag lite bättre.. Men jag tänker inte skada någon gonk Fight words with words <.< Nja.. Words räcker väl.. Men ändå..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:22 am
gragr!!!jdlfös nätverk!! gonk *biter sin dator*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:23 am
Hur kan någon vara så idiotisk.. *Sigh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:24 am
Vilket muntert ställe det här var idag då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 10:31 am
Jetzudan Rebirth Vilket muntert ställe det här var idag då. Ja, verkligen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |