Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 218 219 220 221 222 223 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 1:14 am

* on my mind

Eigenlijk gisteravond al, maargoed... ben het tot nu toe iedere x vergeten te posten, maar zoals men mischien weet werk ik bij de mcdonalds ACHTER de douane (dus waar mensen vertrekken en aankomen) en werk ik bij een foodcourt (meerdere restaurants naast elkaar met 1 betalings punt zodat je dus ook je eigen menu's k**t samen stellen) maargoed je heb dus ook 1 plek waar je k**t eten.

Toen ik pauze had zag ik ineens een vogel over mijn hoofd scheren. dus ik schrok want HEY je verwacht IN schiphol natuurlijk geen vogels :S:S:S:S... ik ben toen een beetje gaan informeren hoe dat kon en het bleek dat deze mus tam was(is) Hij is er ooit in gekomen en kan er niet meer uit, maar hij weet te overleven. Hij is nu tam en komt gewoon dicht bij mensen (nee hij gaat niet op je hand zitten als je die op houd terwijl hij vliegt) je kan hem aanraken en voeren. Zo weet dit beestje zich toch een plekje in schiphol te behouden. Want iedere dag voert iemand van de restaurants t beestje en dan vliegt ie vrolijk even rond om vervolgens naar een andere vertrek hal te vladderen.

Nu kan het voor sommige wat raar klinken, maar om dit te aanschouwen is gewoon echt geweldig. het maakte me blij en gelukkig. en vandaar dus deze titel: het zijn de kleine dingen die het hem doen. Ik heb hier een foto als bewijs.
User Image

helaas lust ie geen mcchicken brood dus kon ik hem niet dichterbij krijgen sad .
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:11 am

Omg O.o; Omdat ik mijn boek van de schoolbieb nog niet heb ingeleverd, moet ik nu ook de materiaalkosten betalen? Wtf? O.o;

Oranjekorfbalpizza!

Tranbo

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:12 am

cool verhaal razz
bij ons in de tuin zijn mussen (en merels) ook heel tam, en we voeren ze niet eens (nouja ze eten het voer van de duiven op)
schijnt dat de mussen schaars worden, nou bij ons in de tuin stikt het ervan razz

@okp: materiaalkosten? voor een boek?
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:15 am

Ja : / Dus nu moet ik 13,40 betalen ipv de 3 eur. boete die het was.

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 3:00 am

kittyocean
Eastvane; een prachtig bericht van je! Ik ben trots op je!

On my mind:

1 -waarom ziet de helft van het internet er uit als geflipte html pagina's O.o en de andere helft NIET!?

2 - Waarom ben ik vaak verkouden op een warme dag??!
hooikoorts?

@eastvane: die mus is best leuk ja 3nodding
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 6:22 am

ik heb geen hooikoorts XD Gewoon een allergie voor sterk wisselend weer XD Ik ben gevoelig voor drukverschillen etc

Eastvane, je vertelt de mooiste verhalen! Ik word jaloers!

En OKP: ........WELKE matriaalkosten??! Zij hebben het boek toch niet gemaakt?! En de moeite van software is er ook niet O.o Het slaat nergens op!!!

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 9:47 am

Ok, ik had iets verkeerd begrepen O.o'
Komt dus omdat ik zo +- een maand te laat was met inleveren, en die acceptgiro was dus eigenlijk als in "Als jem toch niet gaat inleveren moet je dit betalen aub"... dus uiteindelijk toch alleen de boete hoeven te betalen, en ik kreeg ook mijn borg terug, dus zelfs 1 eur. winst.

Materiaalkosten zijn er wel degelijk, ze kopen het boek toch? sweatdrop
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 1:55 pm

Dat is inkoopprijs dan XD Dan zou je ook inkoopprijs van het boek moeten betalen XD En dat hoef jij echt niet te betalen hoor, de moeite van het bestellen XD

Gelukkig dat je het verkeerd begrepen had! Zou anders erg onzinnig geweest zijn!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 2:13 pm

kittyocean
Dat is inkoopprijs dan XD Dan zou je ook inkoopprijs van het boek moeten betalen XD En dat hoef jij echt niet te betalen hoor, de moeite van het bestellen XD

Gelukkig dat je het verkeerd begrepen had! Zou anders erg onzinnig geweest zijn!!!

Eh tenzij het zo'n bieb is dat zelf de boeken repareert vast stikt en een laag plastic overheengooit...
PostPosted: Wed Jun 14, 2006 9:46 pm

Moet vanmiddag een bikini kopen.. dat word helemaal niks, slaag haast nooit als k in me eentje de stad in ga sweatdrop

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 11:40 pm

wrom ga je dan niet met vriendinnen ? mij lukt t ook nie als ik alleen ga, wel als ik met vrienden ga smile .
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 1:21 am

ok wat te doen vandaag

vaderdag kadootje kopen
verder werken aan mn panellines
verjaardags kadootje kopen voor broertje (dat wordt lachen...)
? tekenen
? cgen

ik heb het gevoel dat ik iets vergeet...
naja o.o

Tranbo

Digipyro

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 2:11 am

k wou dat ik dat kon sad , wat ga ik vandaag doen STAGE VERSLAG !!!!!!!! oohh man was helemaal vergeten dat ik t me baas moest laten lezen voor ik t inleverde :S:S:S:S... word dus tot lekker laat werken vanavond.
PostPosted: Thu Jun 15, 2006 3:22 am

Eastvane
wrom ga je dan niet met vriendinnen ? mij lukt t ook nie als ik alleen ga, wel als ik met vrienden ga smile .

Tsja.. zo vreselijk veel vriendinnen heb ik niet, en de ene der vriend is der, en de ander zit op school, de ander werkt.
Dus zit niet veel anders op, aangezien de tijden dat hun tijd hebben ik haast nooit tijd heb sweatdrop

Hmm k zit met een zin uit een lied, alleen is ie nogal lastig te begrijpen..:

"But no one ever tells you that forever, feels like sitting home, all alone inside your head."

Iemand enig idee hoe deze zin op te vatte of wat ermee bedoeld wordt? sweatdrop

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Thu Jun 15, 2006 3:38 am

The Forbidden Angel
Eastvane

Tsja.. zo vreselijk veel vriendinnen heb ik niet, en de ene der vriend is der, en de ander zit op school, de ander werkt.
Dus zit niet veel anders op, aangezien de tijden dat hun tijd hebben ik haast nooit tijd heb sweatdrop

Hmm k zit met een zin uit een lied, alleen is ie nogal lastig te begrijpen..:

"But no one ever tells you that forever, feels like sitting home, all alone inside your head."

Iemand enig idee hoe deze zin op te vatte of wat ermee bedoeld wordt? sweatdrop

lol anders ga ik mee XD

* k moet ff uitkijken dat dit niet wat meer op chattbox gaat lijken.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 218 219 220 221 222 223 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games