|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:40 pm
Filthy Petsy Filthy Petsy domokun heart Japp! Saknat din underbara stalker? xd Yep. xd Trodde du hade slutat posta här för det inte räknas på profile. gonk Spammer! *peka* VA?! GÖR DET INTE?! scream Nä nu är jag sur! eek .. *gömmer sig* *Blir galen och välter hyllor och burkar överallt* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:43 pm
^____________________________^
Totoro smile ^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:43 pm
Good Night la Suède! 3nodding heart
*Ger alla en liten kram och hoppar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:44 pm
*dunka huvudet i en trä vägg*
...trä mot trä? LMAO! Jag är så jävla rolig... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:44 pm
jiminijon Petsy jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna* eek näe gonk *drar i din svans* domokun Omg!!!! scream Hur vågar du röra min stolthet!!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:45 pm
^____________________________^
Totoro smile ^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna* eek näe gonk *drar i din svans* domokun Omg!!!! scream Hur vågar du röra min stolthet!!! domokun eek *försöker gömma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:50 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna* eek näe gonk *drar i din svans* domokun Omg!!!! scream Hur vågar du röra min stolthet!!! domokun eek *försöker gömma sig* *Jagar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:50 pm
jag ska nog ha en råby bk tröja på mig på j-cult då vet du vem jag är xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:52 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna* eek näe gonk *drar i din svans* domokun Omg!!!! scream Hur vågar du röra min stolthet!!! domokun eek *försöker gömma sig* *Jagar* hjälp jag har en petsy som jagar mig!! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|