|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 20, 2010 9:43 am
LeannaAnne Wie gaat er dan ook bovenin het land wonen? Nehh ok geintje, das inderdaad het nadeel. Maar als t centraal moet zijn zie ik nog welliswaar.....1 ding........walibi world? Daar ga ik niet heen; persoonlijke redenen en niet geschikt bij slecht weer... en tja, niet iedereen heeft dat budget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 12:52 am
jullie kunnen ook een mooie dag uitkiezen en dan ergens een picknick houden in een park ik zit zelf bij een forum die jaarlijks in de zomer een picknick organiseren x3 dus vandaar de suggestie rofl dan hoef je alleen maar het vervoer te betalen en wat te eten / drinken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 11:42 am
Ja, maar waar dan? Want voor de 1 is Groningen ver en de andere juiste dichtbij... En als je het in Utrecht doet, in het centraal enzo, dan zeuren mensen ook weer, want dan heeft bijna iedereen hoge kosten.
Dus hoe beslis je het waar-gedeelte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 3:56 pm
Ik denk dat we eerste kijken wie er interrese zou hebben, en dan uit die mensen een centraal punt opmaken.
het moet niet zo zijn dat we ons hele plan omgooien en iedereen nog hogere reiskosten krijgt omdat die ene persoon het niet kan betalen (niet gemeen bedoelt, maar het gaat om t idee)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 9:20 am
agread!!!!! Picknick <3 the idea (denkt al aan leuke dingen(Engelse hapjes enzo (miss. wat Japans))) En Utrecht vind ik prima (liever niet meer naar het zuiden) welke dag (ik bedoel,op een maandag ofzo.)? dan kan ik als ik bij de AH ga werken even zeggen welke dag ik vrij zou moeten houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 11:32 am
Ik ben elke maandag vrij, maar ja, straks begint school weer XD Niet voor mij dan, maar anderen wel.
En ik ben erg populair op de maandag O.o Wordt vaak uitgenodigd om overal en nergens naar toe te gaan - ook voor business stuff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 11:11 am
Ik heb voor de komende anderhalve maand dinsdags vrij =....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 10:59 am
Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2010 12:32 pm
kittyocean Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying ) Wanneer is de Tsunacon weer? =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2010 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 7:16 am
risa ai kittyocean Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying ) Wanneer is de Tsunacon weer? =) Tsunacon 2011 staat gepland op zondag 30 januari 2011 in zalencentrum/theater De Lockhorst te Sliedrecht (NL). http://www.tsunacon.nl/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2010 10:06 am
kittyocean risa ai kittyocean Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying ) Wanneer is de Tsunacon weer? =) Tsunacon 2011 staat gepland op zondag 30 januari 2011 in zalencentrum/theater De Lockhorst te Sliedrecht (NL). http://www.tsunacon.nl/ Oehh awesome ga ik zeker heen ;o is maar half uurtje van me huis dusja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 2:09 am
risa ai kittyocean risa ai kittyocean Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying ) Wanneer is de Tsunacon weer? =) Tsunacon 2011 staat gepland op zondag 30 januari 2011 in zalencentrum/theater De Lockhorst te Sliedrecht (NL). http://www.tsunacon.nl/ Oehh awesome ga ik zeker heen ;o is maar half uurtje van me huis dusja! Ik zal je daar dan vast wel zien biggrin ik kan dan niet van mijn tafeltje weg, maar ik zit dan wel op een vast punt dus men kan mij makkelijk vinden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 10:57 pm
ik denk dat ik wel weer naar tsuna gaat :3, hoop eigk dat ze daar ook de manga kissa krijgen die vink altijd zo nice :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|