|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:04 am
Uumie-chan The Forbidden Angel Uumie-chan lolliefant *on my mind: de film King Arthur... heart heeft iemand hier die gezien..? * Nee, maar ik zou hem wel graag willen zien... was ie goed??? Vast wel, aan dat hartje te zien! wink Heb hem halfjes gezien, dat wil zeggen alleen wat beelden dus zo goed als niet eigenlijk blaugh Was een keer op een filmnacht (van 21.00 - 8.00 ) dus ik was op dat moment net een beetje in slaap gevallen hehe Dat zou ik dus ECHT niet volhouden xd Ik ben zo'n ontzettende slaapkop! Hahaha ja ik ook, maar gelukkig leggen we altijd 2 grote matrasse naast elkaar voor de tv met dekens en kussens, de helft valt in slaap sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 4:06 am
The Forbidden Angel Hahaha ja ik ook, maar gelukkig leggen we altijd 2 grote matrasse naast elkaar voor de tv met dekens en kussens, de helft valt in slaap sweatdrop xd Ik ben een keer bovenop een jongen in slaap gevallen, en toen viel hij ook in slaap. Toen we wakker werden schrokken we ons zo kapot dat ik hem per ongeluk een bloedlip sloeg en hij mij een blauwe plek bezorgde xd Leuk filmavondje was dat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 4:11 am
Uumie-chan The Forbidden Angel Hahaha ja ik ook, maar gelukkig leggen we altijd 2 grote matrasse naast elkaar voor de tv met dekens en kussens, de helft valt in slaap sweatdrop xd Ik ben een keer bovenop een jongen in slaap gevallen, en toen viel hij ook in slaap. Toen we wakker werden schrokken we ons zo kapot dat ik hem per ongeluk een bloedlip sloeg en hij mij een blauwe plek bezorgde xd Leuk filmavondje was dat! Een vriendin van me sloeg haar broer een keer een bloedneus met een pannenlap lol blaugh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 4:16 am
ButtonFly Uumie-chan The Forbidden Angel Hahaha ja ik ook, maar gelukkig leggen we altijd 2 grote matrasse naast elkaar voor de tv met dekens en kussens, de helft valt in slaap sweatdrop xd Ik ben een keer bovenop een jongen in slaap gevallen, en toen viel hij ook in slaap. Toen we wakker werden schrokken we ons zo kapot dat ik hem per ongeluk een bloedlip sloeg en hij mij een blauwe plek bezorgde xd Leuk filmavondje was dat! Een vriendin van me sloeg haar broer een keer een bloedneus met een pannenlap lol blaugh xp xd OMG, wat een geweld allemaal zeg blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 9:51 am
Uumie-chan ButtonFly Uumie-chan The Forbidden Angel Hahaha ja ik ook, maar gelukkig leggen we altijd 2 grote matrasse naast elkaar voor de tv met dekens en kussens, de helft valt in slaap sweatdrop xd Ik ben een keer bovenop een jongen in slaap gevallen, en toen viel hij ook in slaap. Toen we wakker werden schrokken we ons zo kapot dat ik hem per ongeluk een bloedlip sloeg en hij mij een blauwe plek bezorgde xd Leuk filmavondje was dat! Een vriendin van me sloeg haar broer een keer een bloedneus met een pannenlap lol blaugh xp xd OMG, wat een geweld allemaal zeg blaugh Hahaha lol ja nogal zeg domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 9:53 am
On my mind; 3 jongens mad Dilemma.. vind ze alle 3 leuk, en alle 3 mij geloof ik ook. Een van de 3 is mijn vriend, maar k wil hem gewoon als me vriend houden, maar die andere jongens zitten me ook niet lekker.. sweatdrop *Piekert zich suf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:19 pm
Bled for Days kittyocean Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur. on my mind: heet jij toevallig Kim? ninja en sta je toevallig in de nieuwe witch met je tekening?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:41 pm
On My Mind: Balen! Kan nergens posten. Bij bijna alle topics heb ik als laatste wat gezegt en ik kan geen engels en dus daar niet posten ( en daar is het saai ook nog ) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:47 pm
kiek Bled for Days kittyocean Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur. on my mind: heet jij toevallig Kim? ninja en sta je toevallig in de nieuwe witch met je tekening? Eh......ja redface 4laugh 2e keer!!! Ik ben trots!! On my mind: bed....need....never mind ....forgot....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:01 am
kittyocean kiek Bled for Days kittyocean Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur. on my mind: heet jij toevallig Kim? ninja en sta je toevallig in de nieuwe witch met je tekening? Eh......ja redface 4laugh 2e keer!!! Ik ben trots!! On my mind: bed....need....never mind ....forgot.... whiej! ik wist het! blaugh gefeliciteerd 3nodding ik vind je tekeningen altijd erg mooi 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:25 am
Bled for Days kittyocean kiek Bled for Days kittyocean Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur. on my mind: heet jij toevallig Kim? ninja en sta je toevallig in de nieuwe witch met je tekening? Eh......ja redface 4laugh 2e keer!!! Ik ben trots!! On my mind: bed....need....never mind ....forgot.... whiej! ik wist het! blaugh gefeliciteerd 3nodding ik vind je tekeningen altijd erg mooi 3nodding whee gefeliciteerd =) een slaapsse.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:39 am
on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:41 am
Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? HOe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:45 am
kiek Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? HOe? Ja precies. Dan ziet iemand me en denkt ie: Ooh die is nieuw. En dan ziet hij bij me profile dat ik 600 berichten heb gepost. Klopt ook niet echt. Je hulp is welkom. Maar hoe zou je me moeten helpen? En waarom doet die profile het eigenlijk niet? ( Ik ga het nog ff proberen net zo lang tot dat het is gelukt beter als zo lopen. Dan heeft de nieuwe Gaya_von_duch nog meer kleren als ik! sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:53 am
Jenske kiek Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? HOe? Ja precies. Dan ziet iemand me en denkt ie: Ooh die is nieuw. En dan ziet hij bij me profile dat ik 600 berichten heb gepost. Klopt ook niet echt. Je hulp is welkom. Maar hoe zou je me moeten helpen? En waarom doet die profile het eigenlijk niet? ( Ik ga het nog ff proberen net zo lang tot dat het is gelukt beter als zo lopen. Dan heeft de nieuwe Gaya_von_duch nog meer kleren als ik! sweatdrop ) hehe jah dat wel ^_^'' Veel suc6
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |