|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 6:48 am
Taas mina nain 'pettamis'-unta, talla kertaa tosin romanttista. Miun kauan sitten rakastamani mies (jonka nimea en nyt mainitse, koska han saattaisi nolostua jos han nakee taman.... juu, han on kiltalaisia ninja ) tuli ikkunani alle viheltelemaan sellaista suloista melodiaa Escaflownesta. Kylla, miulla mediapleijeri soittaa oisinkin. Sitten, kappale vaihtui ja tunnelmallinen kappale soi (Escaflownen Arcadia, jos joku tunnistaa).
Kuiteskin, se miun kauan rakastamani mies tahtoi tehda pienen yolenkin kanssani, halla oli asiaa miulle. Taytyy kyl sanoa, etta ihastuin suunnattomasti, kun hanet nain ikkunani alla. Sydameni jatti pari lyontia valiin ja silleen.
Mutta niin, se kavelylenkki. Siella han sanoi minulle, etta olen ollut varisokea, en ole katsonut oikeaa tahtea kohti. Sitten han kuvaili minulle taydellista taloa halle, minulle, meille. Mie pystyin kuvittelemaan sen talon, itseasiassa kuva siita nakyi siina unessa. Han sanoi, etta se viela ei voi olla valmis mutta se on mahdollinen unelma, jos vain tartun siihen. Ja muuta romanttista, jota en nyt muista.
Sitten lopussa tuli tietenkin suudelma. Han antoi minulle kevyen suukon, joka sitten syveni. Se oli taydellinen suudelma. Mie tunsin sydameni sykkivan kiivaasti.
*Kikattaa.* Ja lopussa han koetti vetaytya, koska.... noo, kyllahan te tiedatte mita miehille tapahtuu, kun ne kiihoittuu. razz Mutta miepas en paastanytkaan hanta noin vain. mrgreen
Tosin, kappale vaihtui siina kohtaa ja tunnelma rikkoutui. Ja mie herasin.
Nyt on hieman kaihoisa, ja surullinen olo. Se oli niin todentuntuinen se uni. Miksi ihmeessa mie naan tuollaisia unia? Katsonko mina tosiaan vaaraa tahtea?
confused
redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 4:07 am
haluaisin nukkua ikuisesti heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:35 am
Unessani olin serkkujeni kanssa sodassa ihmissusia vastaan. Se oli pelottavaa. Tapoin yhden tavallisen suden, ja kolme ihmissutta. ninja Kello soi sopivasti, kuoleva ihmissusi kahisi jotain etta heidan johtajansa tulee viela kimppuuni sweatdrop
Mutta unen ahdistavuus johtuu paa-asiassa siita, etta miun piti tappaa elavia otuksia, mika tuottaa syysta tai toisesta minulle ongelmia. Karpasellekkaan pahaa tee, paitsi jos se arsyttaa liikaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 8:34 am
Nyy mina taas nain outoa unta missa olin mies >.<'! Ja kaverini, joka ei myoskaan ole mies niin oli siina mies. Ja sitten eri tyttoja tuli sinne ja syoksy halaamaan minua. Taisin olla aika hyvannakonen jatka sweatdrop Joo-o. Sitten muistan vain etta kaverini suuttui minulle kun hanen tyttoystavansa halasi minua. Eii se oli painajainen! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:58 am
Urgh,mie nain kammottavaa unta. Se oli jatkoa eraalle Gravitation fan ficille,jota olen parhaillani lukemassa. Ficissa Shuichi on menettanyt muistinsa lento-onnettomuuden jalkeen ja loytanyt itselleen tyttoystavan. Yuki loysi hanet Kanadasta 4 kuukauden kuluttua. Mun unessa Yuki yritti vietella Shuichia itselleen halailemalla ja suukottelemalla ja Shu oli melkoisen hammentyneen nakoinen. Sitten Shu jouksi tyttokaverinsa luo ja sai kuulla etta tama oli saanut keskenmenon. Gaah,se lapsi olisi ollut Shun!! xp Karmeaa!!!....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 1:53 am
Mie nain tas muutama yo sitten unta, jossa eras Gaia-kaverini kuoli. Itse asiassa nain sellaisia unia aika montakin saman yon aikana ja joka kerta kaverini kuolintapa oli erilainen.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 3:59 am
susi painajaisia naan koko ajan iiik! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 2:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 4:41 am
Aeris89 susi painajaisia naan koko ajan iiik! scream Samoin. Tosin viimeyon unessa susi oli korvattu tiikerilla. Pakenin sita johonkin taloon, mika oli taynna erilaisia huoneita. En paassyt ensimmaista huonetta pidemmalle, siella oli kymmenen sfinksia joiden arvoituksiin olisi pitanyt vastata oikein, tai muuten kuolee. Ensimmaisen sain oikein mutta muita en uskaltanut edes yrittaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 7:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 7:34 am
Nain unta,etta olin luokkatoverini kotona sisakon hommissa. rolleyes Enka edes mainittavammin pida ko. ihmisesta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 5:54 am
Tietysti nain omituista unta, jossa biologianopettajani (mies on juu) pukeutui naiseksi. Ja sitten han yritti hamata kaveriani ja minua etta han muka oikeasti oli joku ihan muu nainen, koska hanta havetti etta saimme selville whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 10:00 am
Nain unta etta olin nukkunut pommiin. Hyva etten lentanyt sangysta paniikin vallassa kun luulin kellon olevan jo 9.20am aamulla kun mun ois silloin pitanyt olla esitelmaa pitamassa. Kello oli kuitenkin vasta 3 am.*helpotuksen huokaus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 7:27 am
en ole nukkunut viikkooon crying mahdankohan edes tanaan nukahtaa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 11:58 am
Talla viikolla nain sellaista unta ett muumiot jahtasi mua kun ne halus jotain multa, mut mulla ei ollut yhtaan aavistusta mita ne oli vailla mut ne aina jahtas mua yolla ja asustelivat huoneessani ett paivalla sain olla rauhassa mut yo menee karkuun juoksemiseen, joten nukuin sit paivalla ja yolla valvoin. Joku hallitsi niita muumioita mut en tienny kuka (ei ilmestyny nakyviin mulle) Ja sit juuri ennen kun heratyskello soi nii mun eteen ilmestyi Yami Marik sweatdrop Jostain kumman syysta nain sit Yu-Gi-Oh!:sta unta, vaikken oikein oo niin suuri fani sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|