|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 12:56 am
En kylla tajua... Koneella on kaikki vanhat Simsit yhta lukuunottamatta ja Sims 2 ilman lisaosia, enka ole pelannut varmaan neljaan viiteen kuukauteen. Ei ne vaan iske samalla tavalla enaa. Viime kerralla taisin tosin tehda homoperheen, se oli hauskaa. {8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 9:27 pm
Oon just lahdossa Tuuriin, katsoo jos joku peli tarttuisi mukaan. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 4:40 am
The simsit voisi asentaa uudelleen koneelle... vaikka ihan pirusti tilaa vievatkin...
...kun on se homoperheen hankkiminen jotenkin sairaalla tavalla hauskinta ikina ninja sweatdrop Sephirothin ja Cloudin yhteinen elama onnistui vallan mainiosti, vaikkei Cloudin entinen eukko siita aluksi pitanytkaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 6:22 am
Siskoni pelaa Simsia, kakkosta ja ykkosta, ja tuskin muita tekeekaan kuin homoperheita... sweatdrop
Ja Cloud+Sephy on tullut nahtya yhdessa kylla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 7:06 am
Siina vaiheessa kun mie sain kasiini Sims 2, lahti Sims ykkoset pois koneelta. Kun sain taman uuden koneen reilu kk sitten, asensin kylla Sims 2 ja yliopiston koneelle, mutta olen pelannut sita vain kerran ja sekin tapahtui heti asennuksen jalkeen. Eli yli kk en ole pelannut Simssia kuin konsoliversiona.
Pitaisi varmaan taas joku paiva pelata sita...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 12:59 am
Hm. Simseja en koskaan ole tullut pelanneeksi... Melkein ainoa jota nyt tahkoan, on Neverwinter Nights, ja sekin nettimoninpelina.
Muita sitten on kyna&paperi rp't seka figupeleina Mordheim & Battlefleet Gothic...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 6:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 12:39 pm
Ja tarttuihan sielta Veljekset Keskisilta mukaan peli. Alice hintaan 8 euroa ja risat. Viela en ole toilta ehtinyt pelaamaan, mutta toivottavasti viimeistaan lauantaina...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 12:10 am
OMG!!! eek Baten kaitos on loistava!!!!!!!!!!! Rakastan sita taistelusysteemia ja niita kortteja ja kaikkia! heart Ja mitka maisemat! En voi olla pelaamatta, pakko pelata kokoajan... Suosittelen kaikille Cuben omistajille! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 1:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 1:46 am
Ostinpa Minakin Eilen Pitkasta Aikaa Jonkun Hyvan Pelin Jonka Nimi On Destroy All humans...Ja Suosittelen Sita Pelia Kaikin Puolin.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 8:18 am
kitimoogle Ite maksoin kokonaiset 5 euroo... vein kaks pelia vaihdossa! ^^ mmh... täällä päin ei semmosia systeemejä oliskaan että vois viedä jotain vaihdossa confused Tosin divarissa on pelejä muuan parisataa kappaletta, mutta ne on kaikki jollekki ********' ps2 :/ Eli siis täyshintasena tai alelaarista jos bongaa... tosin en ole jaksanu sitimarkettiin tai anttilaan pahemmin lähteäkkään joten se siitä sitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 10:08 am
Ihana peli tuo Alice. Olen ihan "O__O" koko ajan kun pelaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 2:57 am
Vadelma Ihana peli tuo Alice. Olen ihan "O__O" koko ajan kun pelaan. Hehe! 3nodding Loistava peli oli, pelasin toissapaivana itse lapi. 3nodding RAKASTAN niitä mukavan psykoottisia ja sekavia näkymiä. Ja viimenen bossi on aika hämmentävän näköinen. O.o Ei siita aiheesta sen enempää! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|