|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:48 am
ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:49 am
Ik zie Winnie de Pooh niet als Anime; geheel in de USA gemaakt.
Maar goed, meningen verschillen.
En AJK vond ik als kind geweldig. En nu ik de achterliggende gedachtes ken, vind ik het nog geweldiger!! Onbewust heb ik toch dingen geleerd zoals Apartheid en WWII. Het is ten minste een serie voor jong en oud =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:51 am
Darlaa ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint. WOAH eek ! Dan kunnen we Ah! My Goddess ook wel afschrijven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:51 am
Darlaa ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint. Dat hoorde ik ook ja! Maar waarom zend je dat dan niet 's avonds laat uit? Oh ja, ik wil ook Sailor Moon =D Tenchi Muyo de manga is erg leuk, maar ik hoorde dat de Anime ook behoorlijk...................... volwassen was ^_^. Card Captor Sakura; Japanse Editie, mag van mij ook. En Doremi! Dat lijkt me zo SCHATTIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:55 am
Goed, es zien.
Is .hack//sign iets? Cardcaptor Sakura? Chobits? Cowboy Bebop (Heb er over gehoord, maar heb een idee wat het is, kan dus net zo goed hentai zijn xp )? Gundam (Rillingen, yuck!)? Hellsing? Inu Yasha? Mermaid Melody? Naruto? Neon Genisis Evangelion? Prince of Tennis? Sailor Moon? Shaman King? Tokyo Mew Mew? Yu-Gi-Oh?
Zit er iets tussen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:56 am
kittyocean Darlaa ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint. Dat hoorde ik ook ja! Maar waarom zend je dat dan niet 's avonds laat uit? Oh ja, ik wil ook Sailor Moon =D Tenchi Muyo de manga is erg leuk, maar ik hoorde dat de Anime ook behoorlijk...................... volwassen was ^_^. Card Captor Sakura; Japanse Editie, mag van mij ook. En Doremi! Dat lijkt me zo SCHATTIG! ja idd... ranma etc. mag je van mij best s'avonds uitzenden ofzo... ranman vindt ik leuk razz maargoed... idd. japanse ccs..., maar dan moet er ook meerdere series zijn die japans praten razz Dan hoor je (ik tenminste) minder de kinderachtige tonen zoals bij de meeste tekenfilms..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:58 am
kittyocean Darlaa ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint. Dat hoorde ik ook ja! Maar waarom zend je dat dan niet 's avonds laat uit? Oh ja, ik wil ook Sailor Moon =D Tenchi Muyo de manga is erg leuk, maar ik hoorde dat de Anime ook behoorlijk...................... volwassen was ^_^. Card Captor Sakura; Japanse Editie, mag van mij ook. En Doremi! Dat lijkt me zo SCHATTIG! Ik geloof niet dat 16 jaar en ouder de doelgroep is van die zenders. Er is in nederland ook niet zo veel amo voor als in japan en de USA dus zal wel even duren voordat zal gebeuren. Op filmnet hebben ze wel FLCL (?) uitgezonden blue submarine, earth girl arjuna dat van dat geile joch dat op zijn fiets meiden zocht. en ook meer bloederige dingen maar dat is ook afgelopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:58 am
ButtonFly Goed, es zien. Is .hack//sign iets? Cardcaptor Sakura? Chobits? Cowboy Bebop (Heb er over gehoord, maar heb een idee wat het is, kan dus net zo goed hentai zijn xp )? Gundam (Rillingen, yuck!)? Hellsing? Inu Yasha? Mermaid Melody? Naruto? Neon Genisis Evangelion? Prince of Tennis? Sailor Moon? Shaman King? Tokyo Mew Mew? Yu-Gi-Oh?Zit er iets tussen? Prince of Tennis ken ik niet. Hellsing twijfel ik over; volgens mij is er wel een Anime van ja... De rest : Alles vind ik Anime. Bij mij is de eis: is het in Japan gemaakt? Dan is het Anime!! Cowboy Bebop is volgens mij geen hentai (maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur!!!); een vriendin van me vond het erg leuk. Je kan het gewoon bij de Free Record Shop kopen; en als die Hentai verkopen, staat het volgens mij bij de Adult Section
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:00 pm
Darlaa kittyocean Darlaa ButtonFly kittyocean YAY! Go buy Jetix!!!!! ...... zolang er maar programma's komen die ik ook leuk vind wink Geen zorgen, Mermaid Melody, Ah! My Goddes, Tokyo Mew Mew, *zucht* Naruto... Ze zullen zeker nooit chobits en ranma 1/2 uitzenden, die lijken mij wel goed te seksueel getint. Dat hoorde ik ook ja! Maar waarom zend je dat dan niet 's avonds laat uit? Oh ja, ik wil ook Sailor Moon =D Tenchi Muyo de manga is erg leuk, maar ik hoorde dat de Anime ook behoorlijk...................... volwassen was ^_^. Card Captor Sakura; Japanse Editie, mag van mij ook. En Doremi! Dat lijkt me zo SCHATTIG! Ik geloof niet dat 16 jaar en ouder de doelgroep is van die zenders. Er is in nederland ook niet zo veel amo voor als in japan en de USA dus zal wel even duren voordat zal gebeuren. Op filmnet hebben ze wel FLCL (?) uitgezonden blue submarine, earth girl arjuna dat van dat geile joch dat op zijn fiets meiden zocht. en ook meer bloederige dingen maar dat is ook afgelopen. En dan te bedenken dat de meeste die Anime willen 16 jaar of ouder zijn.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:00 pm
kittyocean ButtonFly Goed, es zien. Is .hack//sign iets? Cardcaptor Sakura? Chobits? Cowboy Bebop (Heb er over gehoord, maar heb een idee wat het is, kan dus net zo goed hentai zijn xp )? Gundam (Rillingen, yuck!)? Hellsing? Inu Yasha? Mermaid Melody? Naruto? Neon Genisis Evangelion? Prince of Tennis? Sailor Moon? Shaman King? Tokyo Mew Mew? Yu-Gi-Oh?Zit er iets tussen? Prince of Tennis ken ik niet. Hellsing twijfel ik over; volgens mij is er wel een Anime van ja... De rest : Alles vind ik Anime. Bij mij is de eis: is het in Japan gemaakt? Dan is het Anime!! Cowboy Bebop is volgens mij geen hentai (maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur!!!); een vriendin van me vond het erg leuk. Je kan het gewoon bij de Free Record Shop kopen; en als die Hentai verkopen, staat het volgens mij bij de Adult Section Maar ik bedoel, zit er wat bij, stel dat ik Jtix koop, dat jullie graag willen zien? Of ziet er iets niet bij dat jullie wel willen zien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:02 pm
ButtonFly kittyocean ButtonFly Goed, es zien. Is .hack//sign iets? Cardcaptor Sakura? Chobits? Cowboy Bebop (Heb er over gehoord, maar heb een idee wat het is, kan dus net zo goed hentai zijn xp )? Gundam (Rillingen, yuck!)? Hellsing? Inu Yasha? Mermaid Melody? Naruto? Neon Genisis Evangelion? Prince of Tennis? Sailor Moon? Shaman King? Tokyo Mew Mew? Yu-Gi-Oh?Zit er iets tussen? Prince of Tennis ken ik niet. Hellsing twijfel ik over; volgens mij is er wel een Anime van ja... De rest : Alles vind ik Anime. Bij mij is de eis: is het in Japan gemaakt? Dan is het Anime!! Cowboy Bebop is volgens mij geen hentai (maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur!!!); een vriendin van me vond het erg leuk. Je kan het gewoon bij de Free Record Shop kopen; en als die Hentai verkopen, staat het volgens mij bij de Adult Section Maar ik bedoel, zit er wat bij, stel dat ik Jtix koop, dat jullie graag willen zien? Of ziet er iets niet bij dat jullie wel willen zien? Sailor Moon, CardCaptor Sakura, Mermaid Melody, Tokyo Mew Mew, Doremi - dat soort series ben ik in geinteresseerd ^_^ Magical Girl Shoujo. Ben benieuwd.... hoe zou AJK in het japans klinken? Ik heb al de lange versie van het intro liedje.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:04 pm
kittyocean En dan te bedenken dat de meeste die Anime willen 16 jaar of ouder zijn..... Daarom houden ze het ook bij wat ik dan niet echte anime vind, pokemon, superbig, shinso, beyblade dat soort dingen do-re-mi zie ik wel verschijnen KKJ ook dat is ook op duitsland uitgezonden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|