|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:40 am
So? Folk tycker att jag är gullig för att jag är liten. (Not a thing they think of you)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 7:55 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Tror jag behåller det såhär...  Rawr heart Fin? xd Jätte 3nodding W00t whee tack whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 7:56 am
Chibi_Chocobo Petsy chibi_chan: Är det du som är tjejen på bilden? mhm elak kommentar domokun stare du är jäkligt dum när du säger så där... det vet du va? ni påminner mig lite om när jag och min lillebror var små.... *nostalgisk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 7:56 am
Sephyre Du är rätt söt du med ;D 3nodding Nej vad säger du gonk Du måste ju va blind då xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 8:09 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Du är rätt söt du med ;D 3nodding Nej vad säger du gonk Du måste ju va blind då xp Är jag? o.0 så det där är bara illusioner som uppstår i min hjärna? ó.ò Precis 3nodding Aha... ... Wait. Hur kan jag då se vad jag skriver? o.o Uh.. o.o Ett mirakel?A miracle! gonk heart I can see xd Omg xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 8:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:55 am
Petsy Sephyre xd Sprängs du om jag visar upp ett dussin andra bilder? Nä, men jag blir väl helt förälskad ._.Heh. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:44 am
Min nuvarande bild på MSN :>  Tagen för 3 minuter sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:16 am
Sephyre Blixtra Sephyre Blixtra Sephyre Min nuvarande bild på MSN :>  Tagen för 3 minuter sen. Snygga läppar wink xd Tack. Första gången någon nämner nåt om mina läppar o_O :O Men dom är super snygga ju!! nästan så man vill pussa på dom wink xd Wow. Ok xp Haha! jaa.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 12:09 pm
damer o herrar tro mej om ja lägger ut en bild på mej själv stänger ni den här "tråden" jag e sååå ful att denna versen passar in på mej: spegel spegel på väggen där säj vem som fulast i landet är.. (dessutom har jag ett HEMSKT förnamn).... JOAKIM.. AAAAAARGH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 12:21 pm
vAFAN jämt när ja skriver nåt så skriver ingen ett SKIT PÅ 4 TIMMAR TYP..... Får den som ignorerar mig Längst 100000k lr?? (känner mig mer mobbad än någonsin crying crying crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 12:51 pm
Mr.J kureyuki Mr.J de finns 3 andledningar till att ja inte lägger ut en bild på mej själv på gaia: 1. jag e fulast i universum 2. kvaliten på min webcam bilder blir mörka o sånt skit o 3. jag vet inte hur man gör redface 1; troro inte på dig 2; kan inte göra ngt åt det =/ 3; ladda upp bilder på Photobucket (skaffa konto där först ^^") och sedan får du en url till bilden... svårare är det inte ^^ 2 frågor: 1:kostare nåt o bli medlem?? och 2: vågar ja lägga ut en bild på gaia?? tänk om alla svimmar av skräck?? 1: gratis ^^ 2: lol tror jag inte...jag vågade lägga upp min bild ^^ >.< många andra med... jag låvar att ingen kommer att...eh..svimma av skräck... O_O XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 12:53 pm
Mr.J kureyuki Mr.J kureyuki Mr.J Petsy Mr.J Petsy Mr.J vAFAN jämt när ja skriver nåt så skriver ingen ett SKIT PÅ 4 TIMMAR TYP..... Får den som ignorerar mig Längst 100000k lr?? (känner mig mer mobbad än någonsin crying crying crying ) *Klappar på axeln* Då vet du inte vad mobbad är Jag har blivit mobbad sen ja gick i 1:an (börjar 9:an den 23 aug.) blivit halvt sönderslagen av varenda jävel på skolan o massa annat skit.... men om nån käftar med mej i 9:an ska ja slå Huvet av han de svär ja på!! Det gör inte saken bättre.. okej men NÄSTAN slå huvet av dem för slår jag tillbaka kommer dem bli förvånade som FAN. o den enda tjejen som nånsin brytt sig om mig iaf LITE grann byter skola så nu står ja där... mobbad och utan vänner..... fast på gaia har jag ¨några polare ^^ de e ju bra de iaf föstår hur du har det =/ var mobbad i 1-6an ...i den skolan jag gick så fanns det bara upp t.o.m årskurs 6...när vi skulle byta så kom jag, ensam från min klass in på den populäraste skolan i stan varav alla tycker; men ska du verkligen börja där helt ensam? dina vänner då? stare 1. jag har gått på samma skola i alla år.... 2. jag har INGA vänner o 3:den enda tjejen (rätt söt) som jag gillar har bytt skola.... men jag e INTE så tokig att jag tar livet av mig. KNAPPAST.. om ja kämpar mig genom 9.An så blir nog allt lättare sen Hoppas ja iaf... ... O_o ...jag hade inga vänner...det vara bara dom som inte tyckte att jag skulle gå på den skolan för att den var populär och hade en väntelista som var jättelång O_o;; jag hoppas att det blir bättre för dig efter 9an ^^ jag fick det mkt bättre när jag bytte skola *går i 2an nu* ^^ tack. gladare nu ^^ kostar de nåt att skaffa konto på photobucket?? bra ^^ ...nej, det är gratis ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|