|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 7:32 am
A: degene die ik nu heb, maar dan in een staart smile het heeft me ong 5 jaar geduurd om het zo lang te laten groeien XD, en ja ik ben een jongen razz
V: hoe lang is de straat waar je in woont? (ongeveer razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 9:05 am
A:euh... volgens de naam is de oldenzaalsestraat 12 km lang ongeveer
V: waar zou jij het liefst willen wonnen en warom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 9:20 am
A: gewoon waar ik nu woon, meertje dichtbij grote mooie wijk groot huis mooie tuin biggrin
V: Welke mondstijl van gaia lijkt het meest op jou echte mond?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 10:17 am
A: Degene die jij nu hebt; mondje open
V: Fav Anime/ Manga character? Mogen er ook 2 of 3 zijn..de characters waar je helemaal bijna bij gaat gillen als ze ademen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 6:46 am
A: none... Nee serieus niet. Ze zijn leuk voor een tijdje, maar nog geen is blijven plakken.
V: Heb jij nu het gevoel te ontwaken uit een soort van winterslaap/winterroes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 7:09 am
A: ik zit er nogsteeds in XD
V: beetje leuke dag gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 1:22 am
A: Hij's net begonnen, maar heb al een geweldige uitspraak gekregen: **** said: No wonder Kitt gets a headache from talking to you....
BWAHAHAHA XD
V: Lees jij wel eens boeken? (you know, portable websites XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 2:54 am
A: nee helemaal niet meer, in een ver verleden wel maar ik had ze te snel uit en ik vond het het geld dus niet waard.
V: Slik jij vitamine pillen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 7:12 am
A: wel toen ik ziek was omdat ik dan niks at maar nu neem ik ze niet meer omdat ik wel weer goed eet.
V: Op welke sport zit jij (muziekles en tekenenen enz. niet meegeteld)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:18 am
A: Ik GEEF zwemles. Is dat ook goed?
V: Welke Engels Methode heb jij op school?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:31 am
A: engels methode wat bedoel je daar mee? Op mijn vorige school had ik zakelijk engels als dat er ook onder valt..
V: heb jij het ook zo koud?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 1:02 am
A: nee, eindelijk niet meer smile
V: Wat voor merk PC heb je?
(en darlaa, mijn engels methode heette bv: 'Making the Finish'- het is de titel van de boeken die je gebruikt op school om engels te leren)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 3:36 am
A : dit word een lang lijstje laat ik het maar kort houden moderbord : asus prosecor : intel pentium videokaart : GeForce FX 5600XT de rest zijn alemaal andere merken die hier en daar zijn ge kocht om hem een beetje op te kriken
V : wat doe jij voor andere mensen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 7:24 am
A: ik biedt voornamelijk een luisterend oor
V: Wat heb je wel eens gezegd om iemand op te vrolijken, wat ook werkte, maar wat eigenlijk niet gepast was?
Van mijzelf: Mijn vriendin was even verdrietig, en ik had geluisterd en advies gegeven. Zegt ze: 'Dank je wel voor het luisteren', waarop ik antwoord: 'Och, is niets. Ik stuur de rekening wel.' Maar haar bui was gelijk een stuk minder verdrietig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 12:56 pm
A: ja best vaak (maar ook best vaak niet) zoiets van dat ik het heel lief bedoel maar dat het dan: of niet goed klinkt of ik niet goed uit mijn woorden kom, heel lullig voor diegene of ik schat de situatie verkeerd in redface
V: Ben je wel eens in het ziekenhuis geweest voor een operatie? (bij jezelf)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|